Sosiński i Sysa na czele White Paper Agency

Łukasz Sysa i Jarosław Sosiński założyli własną, butikową agencję strategiczną White Paper Agency. Zakres kompetencji nowego podmiotu będzie obejmował przede wszystkim tworzenie strategii komunikacji marketingowej w oparciu o kompleksowy dobór narzędzi, audytowanie bieżącej sytuacji marek w mediach online oraz zakup mediów.
Obaj założyciele White Paper Agency związani są z branżą mediową od 2004 roku, a ich zawodowe drogi wielokrotnie się spotykały.
Sosiński zaczynał karierę w CR Media Consulting, w 2006 roku założył Zed Digital – strukturę online w ramach Zenith Optimedia. Przez kilka lat pełnił funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w Gadu Gadu i Grupie Allegro.
Sysa początkowo pracował w Cyfrze+, potem współtworzył Zed Digital. W 2009 roku podjął decyzję o przejściu na stronę wydawcy i związał się z biurem reklamy Wirtualnej Polski, w którym kierował teamem kreatywnym w dziale akcji specjalnych.
Przez ostatnie dwa lata obaj prowadzili strukturę Interactive w Equinox Polska, w ramach której swoje kompetencje rozwijał także Bartosz Niewiadomski, trzeci założyciel WPA.
Powstała spółka poszerzy o nowe kompetencje strategiczne i kreatywne, portfolio agencji Cube Group, z którą jest powiązana udziałowo.