...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak pokochać dane w 2021 roku?

Pokochać dane

Organizacje opierające swoje decyzje na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów! Ponadto 6 razy częściej są w stanie ich zatrzymać, a prawdopodobieństwo zysku jest dla nich 19 razy większe niż u przedsiębiorców rezygnujących z analityki. Prawidłowa analiza danych to klucz do sukcesu w 2021 roku. Jak się za nią zabrać?

Analityka już dawno przestała być tylko mierzeniem konwersji i ruchu w Google Analytics. Obecnie jest to raczej suma obserwacji doświadczeń i zachowań użytkowników, które na tę konwersję i sukces wpływają. To również umiejętność wyłuskania danych istotnych dla naszego biznesu z całego ich zestawu oraz wyciągania na ich podstawie poprawnych wniosków.

Znaczenie danych, a przede wszystkim ich analiza i poprawne wyciąganie wniosków są kluczowe dla biznesów chcących zaistnieć w świecie digitalowej konkurencji. Obecnie wielu przedsiębiorców jest przekonanych, że pytanie użytkowników o feedback, wystarczy, aby tworzyć produkty odpowiadające ich potrzebom. Fakty są jednak takie, że aż 91% niezadowolonych klientów, którzy nie narzekają, po prostu znika bez pozostawienia opinii. A więc jak się o ich problemach dowiedzieć? Z danych oczywiście!

Przy dynamicznie rosnącej konkurencji i likwidacji takich czynników rynkowych, takich jak np. lokalizacja biznesu, nie mamy innego wyjścia jak skupienie swojej uwagi na danych. Wskaźniki sprzedaży czy współczynniki odrzuceń to jedno. Warto jednak przyjrzeć się dokładniej informacjom dotyczącym użytkowników – ich preferencji, frustracji, oczekiwań i doświadczeń. To tam leży klucz do zbudowania konkurencyjnej, silnej marki z lojalną grupą konsumentów.

Uwzględnienie analityki w strategii marketingowej czy sprzedażowej firmy okazuje się niezbędne do świadomego budowania biznesu.  

Specjalnie dla BRIEF Paulina Walkowiak, CEO cux.io

ebookpl cover
Źródło: Cux.io

CUX.io – startup specjalizujący się w analityce wzorców zachowań użytkowników – wraz z polskimi firmami SaaSy oraz przedstawicielami agencji marketingowych stworzyli darmowy e-book „Sztuka uwodzenia danymi. Przewodnik dla przedsiębiorców rozpoczynających prace z analityką”.

Praca z danymi bywa przerażająca. Jednak ich zrozumienie jest w stanie zbudować przewagę konkurencyjną naszego biznesu, o jakiej dotąd nie śniliśmy . Wytłumaczenie jak tego dokonać było dla nas głównym motywatorem przy tworzeniu tego e-booka.

Paulina Walkowiak, CEO cux.io

Wśród materiałów znajdą się takie wskazówki jak: efektywne prowadzenie kampanii SEO, prawidłowa analiza płatnych kampanii, e-mail marketing oparty na danych, mierzenie działań z influencerami, interpretowanie danych z Google Analytics czy wpływ socialproof (społeczny dowód słuszności) na wzrost konwersji.

E-book wprowadzający czytelnika w świat poprawnej analizy danych dostępny jest do pobrania w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Do jego stworzenia dołączyły firmy takie jak: GetResponse, Senuto, SentiOne, WhitePress, Performance Labs, More Bananas, Trustisto oraz cux.io.

POBIERZ EBOOK SZTUKA UWODZENIA DANYMI


Źródło: Informacja prasowa Cux.io

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF