Kampania DOOH 10. edycji rankingu 50 Kreatywnych na nośnikach Clear Channel
Wraz inauguracją 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie rozpoczęła się kampania DOOH na nośnikach Clear Channel Polska we wszystkich najwiekszych galeriach handlowych w calej Polsce. Clear Channel jest Parterem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.
Jej bohaterami są członkowie Kapituły: Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN; Agnieszka Szlaska, dyrektor ds. Komunikacji i Promocji, Clear Channel Poland; Marcin Balicki, prezes Zarządu Millennium Leasing; Adam Burak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN; Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający E. Wedel; Andrzej Matuszyński, prezes Grupy Eurozet; Michał Kramarz, dyrektor Google for Startups; Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Zgłoszenia do 10. edycji przyjmujemy do 26 kwietnia pod adresem kreatywni.brief.pl/zgloszenia. Ich weryfikacją i oceną zajmie się Kapituła pod przewodnictwem Grzegorz Kiszluka, złożona z doświadczonych managerów, specjalistów od reklamy i komunikacji, praktyków biznesu oraz laureatów poprzednich edycji. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, która odbędzie się 18 czerwca.
Tegoroczna edycja jest szczególna, ponieważ ranking 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie obchodzi swoje dziesięciolecie. Zestawienie po raz pierwszy powstało w 2011 redakcji magazynu BRIEF jako subiektywny wybór 50 najbardziej kreatywnych osób, które przez dany rok pojawiły się na drodze dziennikarzy oraz redaktora naczelnego. Siedem lat później ranking wzmocnił swoją wiarygodność dzięki powstaniu Kapituły, która corocznie czuwa nad transparentnością zgłoszeń i ocenia uczestników oraz ich projekty. Od 2017 roku można również zgłaszać swój udział online. W 9. edycji ranking przekształcił się w całoroczny program, na który składają się liczne spotkania eksperckie i networkingowe.