Kaufland i Dr. Max wspólnie promują profilaktykę zdrowotną

Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady ekspertów.

Od 14 maja do 20 września 2025 roku, w mobilnych gabinetach na parkingach przy sklepach Kaufland, mieszkańcy będą mogli m.in. wykonać dermatoskopowe badanie znamion, skorzystać z konsultacji ekspertów La Roche-Posay, uzyskać porady dietetyczne od Novo Nordisk oraz zasięgnąć wsparcia specjalistów zdrowia psychicznego z Fundacji „Nie Widać Po Mnie”. Dodatkowo, w przestrzeniach relaksu pojawią się warsztaty edukacyjne i atrakcje dla najmłodszych.

Zdrowie naszych klientów oraz pracowników to bardzo ważny element naszej strategii. Dlatego angażujemy się w inicjatywy, które realnie wspierają profilaktykę i edukację zdrowotną – tak jak „Przystanek Zdrowie”. Równolegle rozwijamy ofertę wysokiej jakości produktów roślinnych i bio, a także prowadzimy własne działania, takie jak regularne badania mammograficzne czy programy proekologiczne. Wierzymy, że codzienne wybory, w szczególności te zakupowe, mają bezpośredni wpływ na jakość życia – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Corporate Affairs w Kaufland Polska.

Akcja obejmuje 20 miast w całym kraju – m.in. Wrocław, Jelenią Górę, Legnicę, Kraków, Szczecin i Warszawę. Mobilne gabinety pojawiają się w lokalizacjach łatwo dostępnych dla mieszkańców – przede wszystkim na parkingach przy sklepach Kaufland, w których funkcjonują także apteki Dr. Max. Wszystkie lokalizacje można sprawdzić na stronie www.drmaxdrogeria.pl.

„Przystanek Zdrowie” to odpowiedź na rosnącą potrzebę zapewnienia prostego, wygodnego i bezpłatnego dostępu do profilaktyki zdrowotnej – bez kolejek i skierowań, blisko domu i w przyjaznej atmosferze.

 

Więcej informacji o działaniach CSR realizowanych przez Kaufland znajduje się na stronie www.kaufland.pl.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 253 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF