KISZMASZ. Mapa polskich marek

0 7 136

W najnowszym numerze magazynu Brief zaprezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich polskich województw.

Koncepcja stworzenia Mapy Polskich Marek zrodziła się w „Briefie” na początku 2014 r. Pierwszym krokiem w tym kierunku była Mapa Marek Województwa Lubelskiego, która ukazała się w kwietniowym numerze magazynu Brief for Poland w 2014 r. W numerach wakacyjnych „Briefów” ukazały się zaś zestawienia po 25 marek w trzech kategoriach: ludzie, miejsca i wydarzenia oraz marki komercyjne. Jestem przekonany, że dużo ważniejsze i skuteczniejsze – od ciągłego wysiłku konsolidacji środowisk politycznych, organizacji i administracji wokół wspólnych działań na rzecz budowania logo Polski – jest stworzenie programu promowania polskich marek na świecie!

Stworzenie Mapy Polskich Marek jest pierwszym krokiem w tym kierunku i ma na celu pokazanie – najpierw nam, Polakom – jak wiele mamy różnorodnych marek komercyjnych, kulturalnych, turystycznych, sportowych, naukowych… które powinny się stać wizytówkami naszego kraju.
W bieżącym numerze prezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich województw. W kolejnych dwóch wydaniach „Briefu” zaprezentujemy marki najbardziej popularne wśród internautów w Polsce i za granicą. Te dwa zestawienia są wynikiem naszej współpracy z firmą Brand24.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej