Koniec z czekaniem na rachunek w restauracji.
Innowacyjna aplikacja mobilna RestBill przyśpieszy tempo zmian w gastronomii. Firma chce przeznaczyć 2,5 miliona złotych na jej rozwój.
Gastronomia to branża, która zmienia się w bardzo szybkim tempie. Mobilna aplikacja RestBill ma przyśpieszyć jeszcze bardziej tempo digitalizacji. Pozwoli ona na opłacenie rachunku w restauracji przy użyciu smartfona.
„W praktyce wygląda to tak: terminal do płatności, inny system do obsługiwania zamówień, jeszcze inny do zarządzania pracą obsługi. Przeciętny lokal gastronomiczny dysponuje wieloma różnymi narzędziami. My połączyliśmy je w jedno. To nie tylko upraszcza zarządzanie biznesem czy ogranicza koszty wynikające z korzystania z różnych systemów, ale przede wszystkim ułatwia życie właścicielom lokalu, obsłudze i klientom. Kelnerzy mogą zapewnić szybszą obsługę i są odciążeni z części obowiązków; z kolei klienci mogą samodzielnie uregulować rachunek, gdy tylko zechcą, dowolnie go podzielić i dać napiwek. Wszystko w ramach jednego systemu z trzema aplikacjami dla przedsiębiorcy, obsługi i konsumentów.” – Marek Wasik, założyciel oraz prezes RestBill
RestBill ma bardzo ambitne plany. Już teraz trwają prace nad integracjami aplikacji z wybranymi dostawcami POS. W maju przyszłego roku RestBill będzie obecny w co najmniej kilkudziesięciu restauracjach, a na koniec 2023 ich liczba osiągnie 1000.