LEGO świętuje półwiecze „Gwiezdnych wojen”

123

Initiative realizuje kampanię reklamową najnowszych produktów LEGO z linii Star Wars.

shell brand is the future

Z okazji 50-tej rocznicy powstania wytwórni Lucasfilm firma LEGO wprowadziła do oferty nowe produkty z linii Star Wars, dedykowane dorosłym fanom „Gwiezdnych Wojen”. Wśród nowości pojawiły się m.in. zestaw modelu droida R2-D2, hełm Dartha Vadera, hełm zwiadowcy szturmowców oraz Imperialny droid zwiadowczy. Nowości poszerzą serię Adults Welcome.

Zestawy z tej linii pozwalają nie tylko przypomnieć sobie, jak to było bawić się klockami Lego w dzieciństwie, ale przede wszystkim zrelaksować się w wolnym czasie i mieć możliwość uatrakcyjnienia przestrzeni domowej poprzez wyeksponowanie kolekcjonerskiego zestawu.

Beata Kucejko, Marketing Director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO

Nowości LEGO wspierane są digitalową kampanią reklamą, za której realizację odpowiada Initiative. W promocji wykorzystane zostały: social media (w tym kanały influencerów), YT oraz OLV (emisje video). Uruchomiono także m.in. sekcję specjalną na Filmweb.pl, tematycznie związaną z kultowymi „Gwiezdnymi Wojnami”. Za adaptację materiałów globalnych odpowiadają Ogilvy oraz Studio Genetix.

Kampania potrwa kilka tygodni.


Źródło: Initiative

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej