Maja Biniewicz w zarządzie operacyjnym K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2.

87

Maja Biniewicz obejmuje funkcję Chief Business Officera. Stanowisko będzie kluczowe dla rozwoju usług digital związanych z marketingiem precyzyjnym w K2 Precise i będzie łączyć w sobie dwie role.

Maja Biniewicz będzie zarządzać zespołem client service, odpowiadając za jakość pracy merytorycznej, obsługę realizowanych projektów, poziom satysfakcji oraz relacje z klientami agencji. Drugą rolą jest zarządzanie zespołami mediowymi: precision marketing, w skład którego wchodzą planning&programmatic, SEM, paid social oraz działem performance.

Ponad 12 letnie doświadczenie zdobywała zarówno po stronie domów mediowych, agencji digital, jak i wydawcy. Pracowała m.in dla Starcom MediaVest Group, Isobar Polska, Grupy ZPR Media oraz MullenLowe Mediahub Global.

K2 Precise jest nową firmą w Grupie K2 i rozpoczęła działalność 12 marca. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence. Agencja pracuje dla takich marek jak: Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj.pl czy Play.