MediaCom ogłasza ważne zmiany w kadrze managerskiej Worldwide, EMEA i UK

39

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

MediaCom awansował Nicka Lawsona, Josha Krichefskiego i Kate Rowlinson w szeregach kadry zarządzającej Worldwide, EMEA i UK. Wszystkie ogłoszone właśnie zmiany wejdą w życie we wrześniu.

Nick Lawson, obecnie EMEA CEO oraz Global Client Practice Lead w MediaCom, zastąpi Toby’ego Jennera na stanowisku Worldwide Chief Operating Officer. Nick będzie odpowiedzialny za rozwój sieci, jej oferty marketingowej i rozwój produktów, zachowując jednocześnie pozycję Global Client Practice Lead. Nick pracuje w agencji od 28 lat, początkowo w agencji Media Business, zanim ta połączyła się z MediaCom w 1999 roku.

Josh Krichefski, który dołączył do MediaCom w 2011 r., ostatnie trzy lata był CEO oddziału UK. Obecnie zastąpi Nicka Lawsona na stanowisku dyrektora generalnego EMEA. Będzie odpowiedzialny za 4400 osób w 37 biurach w tym regionie.

Z kolei stanowisko, które piastował do tej pory przez Josh Krichefski, czyli CEO w Wielkiej Brytanii (CEO UK), obejmie Kate Rowlinson, obecna Managing Director Worldwide Hubs. W MediaCom Kate Rowlison pracuje od 10 lat. Od września będzie przewodzić największej w UK agencji, w której pracuje 1250 osób (w pięciu biurach). 

– Nick, Josh i Kate nie mają sobie równych w dostarczaniu prawdziwie innowacyjnych rozwiązań i nie mam wątpliwości, że są najlepszymi kandydatami do poprowadzenia MediaCom do nowego ekscytującego  etapu rozwoju firmy. Przyczynią się też do wzbogacenia wiedzy eksperckiej oferowanej naszym klientom, pomagając im w osiągnięciu ich celów rozwojowych, zgodnie z dewizą People First, Better Results – komentuje Stephen Allan, Worldwide Chairman and CEO MediaComu.

Nick Lawson i Josh Krichefski będą raportować do Stephena Allana, a Kate Rowlinson do Josha Krichefskiego.