Michał Rutkowski nowym dyrektorem zarządzającym agencji K2

311

Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję nowego dyrektora zarządzającego agencją K2, zastępując Krystynę Szlassę, która wkrótce rozpocznie urlop macierzyński. Ostatnio był dyrektorem marketingu i strategii marki w Gazeta.pl.

Michał Rutkowski łączy wieloletnie doświadczenie z agencji digitalowej z pracą w działach marketingu po stronie klienta. Współtworzył wiele wybitnych kampanii reklamowych, jest jednym z architektów „Ostatniego Twojego Weekendu”, najbardziej nagradzanej realizacji w historii polskiej reklamy. Wierzę, że równie wielkie projekty będziemy realizowali wspólnie, dla klientów K2.

Paweł Wujec, prezes K2

Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, między innymi jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB. Ostatnie 4 lata spędził w Agorze, gdzie odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Wcześniej był zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat.

Niektórzy mogliby uznać, że czasy pandemii i kryzysu to dziwny moment na decyzję o zmianie pracy. Ale taka propozycja nie pojawia się często, a marce K2 się nie odmawia. Będziemy koncentrować się na drugim znaczeniu słowa kryzys, które oznacza szansę – zarówno dla samego K2, jak i dla klientów agencji. Rynek pokona pandemię, biznes przezwycięży recesję i nadejdzie nowa normalność. Taka, w której wygrają marki najlepiej do przygotowane do nowej rzeczywistości.

Michał Rutkowski 

Michał Rutkowski realizował projekty m.in. dla McDonald’s, Unilevera, Brown Forman, BNP Paribas, Mastercard, PKO BP, Allegro, Kompanii Piwowarskiej, Canal+, Storytel, Next Film i Johnson&Johnson. Jest wykładowcą Szkoły Strategii Marki organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz laureatem, jurorem i prelegentem wielu konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Innovation, KTR, MIXX Awards, Cannes Lions, Epica, Golden Drum, Forum IAB, WAN-IFRA, INMA i Contagious.


Źródło: informacja prasowa K2 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej