mPay i Żabka nawiązały współpracę

mPay i Żabka podpisały umowę współpracy umożliwiającą wdrożenie funkcjonalności z portfolio mPay do aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta już ponad 7,5 mln użytkowników.

W ramach kooperacji mPay udostępni Żabce jedno ze swoich API. Dzięki temu, użytkownicy aplikacji Żappka, zyskają w przyszłości dostęp do funkcjonalności, będącej efektem realizacji nowego wspólnego projektu.

Współpraca z Żabką jest dowodem na to, że rynek ma ogromny potencjał. Jeszcze do niedawna niektóre mechanizmy były zamknięte w dedykowanych aplikacjach, a teraz widzimy, że dostęp do nich staje się coraz szerszy. To krok, który stworzy zarówno Żabce jak i mPay jeszcze większe perspektywy dalszego rozwoju. Mam nadzieje, że w przyszłości znajdziemy więcej możliwości do realizacji wspólnych działań – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

 

Cieszymy się z perspektywy realizacji wspólnego projektu z mPay, dzięki któremu w przyszłości jeszcze bardziej rozszerzymy zakres usług dostępnych w Żappce. Stale pracujemy nad wdrażaniem innowacji i ulepszeń Żappki, tak aby jeszcze lepiej służyła naszym klientom i spełniała ich codzienne potrzeby. Mamy nadzieję, że niebawem będziemy mogli podzielić się z nimi szczegółowo efektami tej współpracy – komentuje Wojciech Krok, Członek Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Future

Podpisana umowa zakłada wdrożenie jednej funkcjonalności, a obie strony deklarują, że są otwarte na rozmowy w kontekście potencjalnego rozszerzenia portfolio usług w przyszłości.

 

O mPay:

mPay to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji wspierających nowoczesny styl życia. Aplikacja, z której korzysta już 1.5 mln użytkowników umożliwia między innymi cyfrowe płatności w niemal każdej sytuacji. mPay oferuje swoim użytkownikom karty debetowe Visa, dając możliwość płacenia na całym świecie, a także bezpłatne przelewy bezpośrednie dla użytkowników zasilających portmonetki mPay. Ambasadorem marki mPay jest Jakub Błaszczykowski legenda piłki nożnej, a także biznesmen i inwestor. mPay to także wiodący polski fintech, dostawca rozwiązań i usług z obszaru mobilnych transakcji finansowych dla biznesu, od 2011 r. notowany na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych. Spółka aktywnie poszerza portfolio usług z zakresu fintech, występując m.in. jako koncesjonowany agent rozliczeniowy z licencją NBP na własny Schemat Płatniczy oraz firma posiadająca status Krajowej Instytucji Płatniczej nadzorowanej przez KNF. Oznacza to, że posiada uprawnienia do prowadzenia rachunków płatniczych dla klientów i wydawania instrumentów płatniczych.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF