...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Mytaxi niestandardowo w Warszawie

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami.

To nietypowa akcja promocyjna aplikacji Mytaxi, w ramach której m.in. na mostach, przy stacjach metra i na budynkach można spotkać znaki „X”. Dodatkowo w ruchliwych punktach np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszcza się trzymetrowy żółty „X”, a osoby, które wprawiają go w ruch, rozdają vouchery o wartości 15 zł. na przejazdy taksówkami. Vouchery można też znaleźć na przystankach autobusowych i w środkach transportu miejskiego.

Akcja ma na celu promocję aplikacji Mytaxi, której znakiem firmowym jest właśnie „X”. Działania będą realizowane do końca czerwca br.

Klient: Mytaxi Polska.

Opracowanie kreatywne: Krzysztof Chojnacki, marketing manager w Mytaxi

Realiacja: Agencja MarketShare,

Produkcja materiałów graficznych (naklejek, voucherów, kartonowych „X”): Ambient Polska

Wsparcie PR: Clue PR

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF