Niemiecki oddział ESL rozpoczyna współpracę ze Spotify

89

Czołowy organizator turniejów esportowych ESL rozpoczyna współprace ze Spotify, najpopularniejszym serwisem oferującym streaming muzyki.


Spotify od teraz zapewni niemieckojęzycznej społeczności esportowej jakościowy dostęp do ulubionych doświadczeń muzycznych i ekskluzywnych podcastów w ramach promocji wydarzeń spod szyldu ESL.

Obie firmy współpracowały już podczas ESL Pro League w czerwcu oraz IEM Cologne 2022. Wspólny content obie marki stworzą podczas nadchodzącego turnieju EPL w dniach 31 sierpnia – 2 października.

Partnerstwo pozwoli fanom pogłębić muzyczne wrażenia związane z produkcjami ESL na rynku niemieckojęzycznym, takimi jak ESL Meisterschaft, Virtual Bundesliga oraz DreamHack Hangover.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej