Nowy PR manager w IAA Polska: Monika Strogulska-Dwojak
Od 1 grudnia 2020 r. do zespołu IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyła Monika Strogulska-Dwojak, która objęła stanowisko PR Managera. Zajmie się zarówno komunikacją wewnętrzną, jak i zewnętrzną, skierowaną do wszystkich interesariuszy Stowarzyszenia, a także zaangażuje się w nowe projekty przygotowywane przez organizację.
Monika Strogulska-Dwojak ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji. Pracując jako Group Head i copywriterka w agencji reklamowej IQ Marketing, obsługiwała takie marki jak: PLL LOT, MasterCard, Citibank, Żywiec Zdrój, czy marki koncernu Unilever. Pracowała również jako koordynator komunikacji w fundacji korporacyjnej oraz jako PR Manager w agencji eventowej i w mediach farmaceutycznych.
Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (mgr socjologii), Szkoły Głównej Handlowej (podyplomowe studia Public Relations) i Szkoły Trenerów INTRA (uprawnienia do prowadzenia szkoleń komunikacyjnych).
Doświadczenie i entuzjazm Moniki są obietnicą ciekawej i owocnej współpracy. Jestem przekonany, że nasi członkowie bardzo szybko dostrzegą efekty jej pracy.
Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny stowarzyszenia
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej. Aktualnie jest ich ponad 130.
Źródło: informacja prasowa IAA Polska