Kaufland uruchomił linię wsparcia dla pracowników
Dla wielu osób sytuacja związana z trwającą wciąż pandemią koronawirusa jest niepokojąca. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo personelu Kaufland po raz kolejny uruchomił specjalną linię wsparcia, pod którą pracownicy bezpłatnie mogą skorzystać z pomocy psychologa.
Obecna sytuacja nie jest łatwa dla nikogo. Konieczność reorganizacji życia codziennego, utrudniony dostęp do rozrywki czy ograniczenie kontaktów towarzyskich mogą wpłynąć na zdrowie każdego. Dla poprawienia komfortu w tym czasie każdy pracownik sieci Kaufland może zadzwonić pod wyznaczony numer i bezpłatnie uzyskać wsparcie psychologiczne. Jest to w pełni anonimowa linia, dostępna dla całego personelu od poniedziałku do soboty.
Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników jest dla nas priorytetem. A obecna sytuacja może być niepokojąca dla każdego – niezależnie od wieku czy zajmowanego stanowiska. Chcąc dodatkowo zadbać o nasz zespół, ponownie uruchomiliśmy telefoniczną pomoc psychologiczną, z której może skorzystać każdy pracownik Kauflandu
Małgorzata Ławnik, Pion Personalny Kaufland Polska
Firma Kaufland pierwszy raz zapewniła wsparcie psychologiczne w trakcie wiosennego lockdownu. Ze względu na kolejną falę epidemii sieć po raz kolejny zdecydowała się na wprowadzenie takiego rozwiązania. Dodatkowym wsparciem są eksperci ds. relacji pracowniczych, z którymi osoby zatrudnione w marketach, centrach dystrybucyjnych oraz w centrali firmy mogą się zwrócić ze swoimi problemami, wątpliwościami czy pytaniami dotyczącymi miejsca pracy i obecnej sytuacji.
Eksperci ds. relacji pracowniczych Kaufland służą pomocą swoim koleżankom i kolegom już od ponad dwóch lat, a wszystkie rozmowy z nimi mają charakter poufny, co umożliwia swobodną i szczerą komunikację.
Źródło: Informacja prasowa Kaufland Polska