...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ogólnopolskie 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło [BRIEF PATRONUJE]

badanie poczty

SARE (Digitree Group) uruchamia kolejną edycję swojego autorskiego Badania wykorzystania poczty email. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek @? Ile posiadają kont pocztowych? Co sądzą o mailach mających na celu odzyskanie porzuconego koszyka? Co wiedzą na temat spamu?

Między innymi o to pytają specjaliści z firmy SARE w 18. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski, jest skierowana przede wszystkim do userów poczty email od strony prywatnej, jak i do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji email marketingowej.

Uzyskane odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do email marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych w każdym biznesie.

W myśl idei klientocentryczności, Badanie poczty prowadzone przez SARE pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników. Po co? Aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników Badania będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który dodatkowo uświetnią wypowiedzi ekspertów związanych z obszarem digitalu.

Pełnoletność zobowiązuje, a Badanie SARE również ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na Badanie się rodził, a było to w 2003 roku, świat Internetu i komunikacji online jeszcze raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty email w życiu codziennym. Wraz z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do email marketingu, badanie z roku na rok poddawane było optymalizacji. Po pierwsze, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, a po drugie – po to, aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii emailowych mogły jak najlepiej dopasować wysyłany komunikat do swoich grup docelowych.

Rafał Zakrzewski, Prezes Digitree Group

Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.

Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź na jedno z pytań zawartych w Badaniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w tej – już pełnoletniej – inicjatywie SARE.

Patronami 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

Patronat honorowy: IAB Polska
Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter , Salelifter


Źródło: Digitree Group 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF