oLIVE media odpowiada za influencer marketing Tim Catering

Tim Catering, jedna z czołowych marek oferujących catering dietetyczny w Polsce, poszerza grono ambasadorów - ostatnio nawiązała współpracę z m.in. Krzysztofem Ibiszem, Przemysławem Saletą, Rafałem Gęburą, czy Mateuszem Kaniowskim. Za działania w zakresie influencer marketingu odpowiada agencja komunikacji 360° oLIVE media.
W ramach współpracy oLIVE media odpowiada za kompleksową obsługę w zakresie influencer marketingu, w tym nawiązywanie i koordynowanie współprac, negocjacje z twórcami oraz monitorowanie i raportowanie ich działań. Agencja realizuje również działania contentowe – od pomysłów kreatywnych, przez organizację nagrań, aż po montaż materiałów.
oLIVE media koordynuje kilkadziesiąt współprac z twórcami, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach oraz inspirują swoich odbiorców do aktywności fizyczne – m.in. mikroinfluencerami jogowymi, sportowcami (kierowcy rajdowi i wspinacze), oraz ambasadorami, wśród których są topowe gwiazdy i osobowości mediowe m.in. dziennikarz Krzysztof Ibisz, bokser Przemysław Saleta, twórca podcastu „7 metrów pod ziemią” Rafał Gębura oraz dziennikarz sportowy Mateusz Kaniowski.
Za realizację działań po stronie oLIVE media odpowiadają Social Media Specialist Magdalena Bodys i Marketing Specialist Wiktoria Wrzosek. Projekt koordynuje Team Leaderka, Jessica Grabowska.
oLIVE media to butikowa agencja digital, social media i public relations, która powstała z zamiłowania do sztuki komunikowania i rozwijających się nowych mediów. Nad strategiami pracujemy holistycznie. Firma to dla nas nie tylko jej historia, wartości, produkty i usługi czy wizja rozwoju. To przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą. Tylko kompleksowe prowadzenie działań w tych obszarach, pozwala na strategiczne komunikowanie oraz realizację celów wizerunkowych i biznesowych firmy.