On Board Think Kong nawiązuje współpracę z Szymonem Janiakiem – wsparcie dla liderów w komunikacji na LinkedIn.

66% liderów przyznaje, że nie czuje się wystarczająco przygotowana do prowadzenia komunikacji na własnych kanałach społecznościowych[1]. W odpowiedzi na to zjawisko, agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z Szymonem Janiakiem – jednym z najbardziej wpływowych ekspertów w zakresie personal brandingu na platformie LinkedIn.

Wspólna inicjatywa polega na poszerzeniu oferty szkoleniowej OBTK w celu wsparcia liderów, właścicieli firm i menedżerów w budowaniu autentycznej i skutecznej komunikacji na platformie LinkedIn.

Liderzy muszą mówić – nowa rzeczywistość komunikacji w biznesie

Obecnie rola CEO i liderów wykracza poza zarządzanie firmą – ich publiczna aktywność wpływa na postrzeganie całej organizacji. Klienci, inwestorzy i pracownicy oczekują od liderów zajmowania stanowiska w istotnych sprawach społecznych i gospodarczych. Jak pokazują badania, aż 75% profesjonalistów i 82% inwestorów wymaga od liderów wyrażania opinii na temat ważnych kwestii społecznych[2]. Jednak aż 66% CEO przyznaje, że nie czuje się wystarczająco przygotowana do prowadzenia tego typu komunikacji1.

Milczenie liderów w kluczowych momentach może mieć negatywne konsekwencje dla wizerunku marki. Dlatego tak ważne jest, aby nauczyć się świadomie i skutecznie komunikować podkreśla Norbert Ofmański z On Board Think Kong

Szymon Janiak – ekspert od budowania marki osobistej na LinkedIn

Szymon Janiak to jeden z czołowych ekspertów w zakresie komunikacji na LinkedIn, inwestor i autor książek o start-upach oraz venture capital. Jego aktywność na LinkedIn przyciąga milionowe zasięgi, a jego wiedza i doświadczenie w zakresie personal brandingu są cenione przez liderów biznesu w całej Polsce.

Jako współzałożyciel funduszu inwestycyjnego Czysta3.VC, który wspiera innowacyjne startupy, oraz były wykładowca akademicki, Janiak posiada unikalne spojrzenie na komunikację biznesową, łącząc perspektywę inwestora, przedsiębiorcy i eksperta ds. wizerunku.

Wkrótce na rynku ukaże się jego najnowsza książka „Od zera do milionera na LinkedIn – jak budować markę osobistą”, w której dzieli się sprawdzonymi strategiami na skuteczne budowanie obecności na tej platformie. To kompleksowy przewodnik dla liderów, którzy chcą świadomie zarządzać swoim wizerunkiem i osiągać wymierne korzyści z aktywności w mediach społecznościowych.

Nowa usługa OBTK – szkolenia dla liderów na LinkedIn

W ramach współpracy z Szymonem Janiakiem, agencja OBTK wprowadza nową usługę dla liderów – kompleksowe szkolenie z prowadzenia skutecznej komunikacji na LinkedIn. Program obejmuje:

  • Strategię personal brandingu – jak budować autentyczny i angażujący wizerunek na LinkedIn?
  • Tworzenie wartościowych treści – jak pisać posty, które budują relacje i angażują społeczność?
  • Interakcję i budowanie społeczności – jak skutecznie prowadzić dyskusje i wchodzić w interakcję z odbiorcami?
  • Kryzys wizerunkowy w sieci – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i negatywnymi komentarzami?
  • Praktyczne warsztaty i analiza profili – indywidualne doradztwo dla liderów.

Szkolenie będzie częścią pakietu prowadzenia przez OBTK profilu na LinkedIn i ma na celu pomóc liderom skutecznie nawigować po mediach społecznościowych, budując ich profesjonalny wizerunek oraz wzmacniając komunikację ich organizacji.

::

On Board Think Kong (https://obtk.pl) to agencja PR i digital marketingu, należąca do międzynarodowej sieci ECCO Global Communications Network. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, content marketingu, SEO oraz prowadzeniu strategii w mediach społecznościowych. Projekty OBTK wielokrotnie zdobywały nagrody za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations oraz Content Marketing Association

Szymon Janiak Jeden z topowych głosów polskiego LinkedIna według rankingu opublikowanego w Gazecie Wyborczej z ponad 47 000 obserwujących. Milionowe zasięgi zapewniły mu również #1 w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych inwestorów w start-upy. Na co dzień współtwórca i partner zarządzający jednego z najbardziej aktywnych funduszy inwestycyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z kilkudziesięcioma inwestycjami na koncie i kapitalizacji przekraczającej 50 milionów złotych. Autor dwóch książek sprzedawanych w tysiącach egzemplarzy, w tym bestsellerowej „Start-up i venture capital” – pierwszej polskiej książki o venture capital napisanej przez założyciela funduszu. Członek organów nadzoru 25 spółek. Były wykładowca akademicki na prestiżowych uczelniach m.in. Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie SWPS czy Wyższej Szkole Bankowej.

[1] Tightrope – Navigating Societal Issues on Social Media | FTI

[2] FTI-Consulting-CEO Leadership Redefined

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF