„Praca jak ze snu” od rocketjobs.pl i justjoin.it Rusza największa influencerska kampania roku (wideo)

Portale pracy rocketjobs.pl i justjoin.it rozpoczynają nową, szeroko zakrojoną kampanię marketingową pod hasłem „Praca jak ze snu”. Akcja angażuje kilkudziesięciu czołowych influencerów i ma na celu pokazanie, że praca może być spełnieniem marzeń. Dzięki inicjatywie użytkownicy będą mieli niepowtarzalną okazję „przepracować” dzień u boku swojego ulubionego twórcy internetowego. Bohaterami pierwszej odsłony kampanii są m.in. Katarzyna Paciorek (@Kasix), Jarosław Jarząbkowski (@pashabiceps) i Marcin Kruszewski (@Prawomarcina), którzy wystąpili także w spocie video. Działania promocyjne obejmują wszystkie kanały digital: Instagram, YouTube, X, TikTok i Twitch oraz osobiste profile twórców.
Głównym celem akcji jest spełnienie marzeń fanów o poznaniu swoich ulubionych influencerów i poznanie specyfiki ich pracy. Dzięki rocketjobs.pl i justjoin.it uczestnicy zyskają niepowtarzalną okazję spędzenia dnia u boku ulubionego twórcy oraz poznania kulis jego zawodowej codzienności.
W pierwszej fazie kampanii, która potrwa przez najbliższe trzy miesiące biorą udział topowi twórcy internetowi z różnych obszarów tematycznych, posiadający bardzo zaangażowaną społeczność. Kluczem ich doboru było dotarcie do wszystkich różnorodnych „baniek” internetowych z różnych pokoleń. W drużynie influencerów znaleźli się m.in.: topowa polska streamerka Katarzyna Paciorek (@Kasix), ikona e-sportu Jarosław Jarząbkowski (@pashabiceps), youtuber i komentator sportowy Tomasz Ćwiąkała (@cwiakala), popularyzator nauki Maciej Kawecki oraz tiktoker i popularyzator prawa Marcin Kruszewski (@Prawomarcina).
Dzięki szerokiemu zasięgowi twórców oraz wykorzystaniu wszystkich kluczowych platform komunikacji digitalowej – Instagram, YouTube, X, TikTok i Twitch – marki chcą dotrzeć do różnych grup odbiorców i zainspirować zarówno młodych profesjonalistów, jak i doświadczonych pracowników do poszukiwania swojej wymarzonej pracy. Społeczność zgromadzonych influencerów to łącznie ponad 15 milionów fanów.
„Praca jak ze snu” to nie przypadkowa nazwa. Influencerzy to dzisiaj nowi celebryci, którzy spełniają marzenia swoich fanów i sami są swego rodzaju ucieleśnieniem spełnionych marzeń. W nowej kampanii dajemy ludziom szansę na przeżycie jednego dnia u boku ulubionego twórcy. To nie tylko okazja do zajrzenia za kulisy ich pracy, ale też dowód na to, że wymarzona kariera jest w zasięgu ręki. Chcemy motywować zarówno pracowników, jak i pracodawców do tworzenia środowisk, w których rozwój zawodowy i satysfakcja z pracy staje się naturalną częścią codzienności. Naszą misją jest łączenie talentów z najlepszymi firmami w Polsce – mówi Artur Leśniak, Head of B2C Marketing w portalach pracy rocketjobs.pl i justjoin.it
Jak zdobyć „pracę jak ze snu”?
Wszystko zaczyna się od rekrutacji – influencerzy opublikują nietypowe ogłoszenia o pracę na rocketjobs.pl i justjoin.it. Przez trzy tygodnie twórcy będą promować akcję na swoich kanałach, a chętni będą mieli szansę zgłosić się do wyzwania i udowodnić, że to właśnie oni zasługują na to, by przez 24 godziny poczuć się jak influencer na pełen etat.
Po rozstrzygnięciu wyników wyłonieni zwycięzcy dostaną szansę wejścia za kulisy internetowego świata i sprawdzenia, jak wygląda praca, którą do tej pory oglądali tylko przez ekran smartfonów. Pierwszą twórczynią, której oferta pracy pojawiła się na rocketjobs.pl jest Kasix (Katarzyna Paciorek) szukająca osobistej asystentki lub asystenta.
Chciałabym, żeby ta osoba miała możliwość zobaczenia, jak wygląda mój dzień jako „pani prezes” oraz jako streamerka, a także żeby asystowała mi w pracy, pomagając w wykonywaniu różnych zadań. To nie jest tak, że jako CEO leżę i pachnę, a wszyscy robią wszystko dookoła mnie. (śmiech) A bycie influencerem to nie jest tylko siedzenie i granie – jest mnóstwo rzeczy do zrobienia, żeby to wszystko się kręciło. To będzie świetna okazja, żeby zobaczyć te dwa światy i może odkryć, czy taka kariera w marketingu albo w internecie by komuś pasowała – powiedziała Kasia Paciorek.
Kolejne ogłoszenie na jakie będzie można aplikować, tym razem od Prawa Marcina pojawi się na rocketjobs.pl w najbliższych dniach.
To już druga kampania z rocketjobs.pl w jakiej biorę udział. Dlaczego? Bo nasze drogi się krzyżują i spotykają w jednym ważnym wspólnym punkcie – ja staram się zwiększać świadomość prawną wśród pracodawców i pracowników, a rocketjobs.pl tworzy przestrzeń, w której teorię można wdrożyć w praktykę – transparentny rynek pracy, gdzie każdy dostaje to czego oczekuje. Poza tym praca na planie z ekipą i innymi twórcami to czysta zabawa i bez cienia ironii twórcze szaleństwo – mówi Marcin Kruszewski.
„Praca jak ze snu” to pierwsza odsłona całorocznej platformy komunikacyjnej marek,
w ramach której realizowane będą liczne działania angażujące społeczność. Kampania obejmuje główny 60-sekundowy spot, a także 20-sekundowe wersje z udziałem każdego influencera. Planowane są też wywiady z twórcami, webinary, oraz cotygodniowy newsletter „Praca marzeń”. Reżyserem i autorem scenariusza spotu video jest Tomasz Dubiel. Za realizację i strategię odpowiada dział marketingu portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.
W 2024 roku rocketjobs.pl i justjoin.it były głównymi sponsorami głośnego projektu medialnego Kanału Zero, co przełożyło się na wzrost liczby nowych użytkowników aż o 40 proc. (rocketjobs.pl) W 2025 roku, dzięki intensywnym działaniom w obszarze influencer marketingu, marki mają nadzieję powtórzyć sukces partnerstwa głównego i planują podwojenie liczby użytkowników na portalach oraz jeszcze większe zaangażowanie społeczności.
::
Więcej o naszych portalach pracy
rocketjobs.pl to horyzontalny portal z ofertami pracy z obszaru najbardziej przyszłościowych i innowacyjnych branż m.in. marketingu, sprzedaży, finansów, inżynierii, HR, Business Intelligence & Data i logistyki. W 2024 roku platforma poszerzyła swoją ofertę o ogłoszenia rekrutacyjne m.in. z sektora ochrony zdrowia czy HoReCa.
justjoin.it to lider wśród portali z ofertami pracy dla branży IT & tech w Polsce. Oferuje dostęp do setek tysięcy ogłoszeń w takich kategoriach jak JavaScript, DevOps, AI/Machine Learning, testing, PM i wiele innych.
Portale wyróżnia największy odsetek ofert z widełkami finansowymi na rynku (ok. 40 proc.), miesięcznie odwiedza je już niemal 1 mln kandydatów, a z usług spółki korzysta kilkanaście tysięcy firm poszukujących najlepszych pracowników z obszaru IT oraz white-collar na całym świecie. Job boardy oferują swoim klientom również dostęp do kilkudziesięciotysięcznej aktualnej bazy dopasowanych talentów. Według prestiżowego rankingu Financial Times FT1000 2024, rocketjobs.pl i justjoin.it to najszybciej rozwijające się portale pracy w Europie. Spółka znalazła się także w pierwszej dziesiątce konkursu Deloitte Technology Fast 50 CE 2023 w kategorii najdynamiczniej rosnących młodych firm technologicznych w CE.