Panel gamingowy w ramach Impact’21

Dziś Poznaniu, odbywa się drugi dzień tegoroczna edycji Impact’21 – jednego z największych wydarzeń gospodarczo-technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. W trakcie trwania na 4 scenach ponad 400 prelegentów z Polski opowie o globalnych trendach w 16 obszarach tematycznych.
Dyskusje będą przeprowadzane ze znakomitymi speakerami, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach i przemyśleniach na temat wyzwań, przed jakimi stoi aktualnie szeroko pojęta komunikacja. Podczas wydarzenia będziemy mogli posłuchać wypowiedzi osób związanych z takimi firmami jak Google, OLX, czy też Together.
Podczas panelu gamingowego zostanie poruszony temat dopasowania się marek w zakresie value prop/go-to market/service mode. W dyskusji moderowanej przez Wojciecha Krzemienia (BRIEF) porozmawiają Jerzy Holub (Mastercard), Maciej Gozdowski (Player.pl), Artur Kurasinski (THM) oraz Marek Jaworski (Alior Bank).
Zwieńczeniem ścieżki Media & Marketing Insight będzie rozmowa z Rafałem Drzewieckim, szefem marketingu portalu TikTok w Europie Środkowej.