Pięć minut branded content

Five Minutes interaktywne video tylko dla ludzi o mocnych nerwach, pokazuje jak może wyglądać nowoczesny branded content.

Five Minutes to niekomercyjny projekt, zrealizowany przez studentów szkoły filmowej Filmakademie Baden-Württemberg we współpracy z agencją interaktywną UNIT9  i jej polskim oddziałem, który od trzech lat funkcjonuje pod nazwą Le Polish Bureau w Łodzi i Poznaniu.


Five Minutes to materiał z pogranicza dwóch światów: sztuki filmowej i umiejętności wykorzystania najnowszych technologii w tworzeniu unikalnego przeżycia. 
 Twórcy projektu, poza wizualnymi aspektami filmu oraz interakcją z widzem nie zapomnieli o najważniejszym: w mistrzowski sposób budują emocje i napięcie.

 
Five Minutes to multimedialne, interaktywne połączenie gry i filmu. Główny bohater tej opowieści, John ma niewiele czasu na walkę ze śmiertelną infekcją, która zamienia ludzi w żywe trupy.

 Jedyną szansą Johna na przeżycie, jest skoncentrowanie się na swoich wspomnieniach, pomaga mu w tym widz, który od samego początku ma decydujący wpływ na ostateczny wynik tej walki. 
Zegar tyka.

W Five Minutes można zagrać na tablecie, laptopie i komputerze stacjonarnym. Widz ma do wyboru jeden spośród trzech poziomów trudności. Premiera projektu w sieci miała miejsce 19 listopada. 

::
Zagrać można tutaj: http://www.fiveminutes.gs/ ::

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF