Rynek reklamy online w Polsce dziś i jutro
BRIEF, wraz z firmą Sparc Media, wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, zachęcają wspólnie do wzięcia udziału w projekcie badającym realia branży reklamy online w Polsce.
Inicjatywa Sparc Media zrodziła się z chęci zbadania świadomości i wiedzy marketerów oraz przenalizowanie praktyk i narzędzi, z których korzystają na co dzień w ramach prowadzonych przez siebie kampanii. Na tej podstawie możliwe będzie zaprezentowanie podsumowania minionego roku, prognoz i trendów, perspektywy oraz najważniejszych case studies w jednym, kompleksowym raporcie, którego publikacja przypada jeszcze na grudzień bieżącego roku.
::
Zachęcamy do wzięcia udziału w ankiecie.
::
O Sparc Media:
Założona w Sydney w 2004 roku firma, jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, specjalizującym się we wdrażaniu kampanii i zautomatyzowanym zakupie przestrzeni reklamowych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Obecnie Sparc Media oferuje dostęp do 30 różnych platform wymiany danych, formatów reklamowych oraz RTB. Firma jest całkowicie niezależną spółką opartą na prywatnym kapitale i zatrudnia prawie 100 specjalistów w 8 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Sydney a jej lokalne biura m.in. w Tokio, Monachium, Nowym Jorku, Hong Kongu, Amsterdamie, a od 2014 roku także w Polsce, w Krakowie. Sparc Media współpracuje z największymi firmami medialnymi na rynku m.in. Appnexus, Medimath, IPONWEB. Więcej informacji na: www.sparcmedia.com