Pierwsza kampania telewizyjna w historii marki ASSECO, zrealizowana przez Timecode Film Production (wideo)

78

Od początku września trwa telewizyjna kampania reklamowa Asseco pod hasłem „Asseco – lider cyfryzacji w Polsce”. Asseco to największa, polska firma informatyczna, która od 30 lat dostarcza zawansowane rozwiązania IT do kluczowych sektorów gospodarki i jest obecna na 60 rynkach na całym na świecie. Timecode Film Production jest partnerem 11. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

shell brand is the future

Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na realizację kampanii na taką skalę w telewizji i internecie. Asseco, jako lider cyfryzacji w Polsce ma ugruntowaną pozycję na rynku i to właśnie chcieliśmy podkreślić w spocie. Od 30 lat dostarczamy rozwiązania IT dla kluczowych sektorów gospodarki. Cyfryzacja procesów biznesowych jest obecnie jednym z najważniejszych działań i obszarem rozwoju większości firm oraz instytucji. Wychodząc szeroko z przekazem reklamowym, chcieliśmy pokazać, że mimo, iż zmiana procesów z tradycyjnych na cyfrowe dotyczy biznesu czy administracji, to poprzez konkretne produkty czy usługi elektroniczne wpływa na jakość życia każdego z nas.

Artur Wiza, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland

Idea kreatywna spotu powstała we współpracy ze scenarzystą Mateuszem Zimnowodzkim i łączy w warstwie wizualnej dwa światy: wirtualny – stworzony na podstawie ilustracji Magdaleny Koźlickiej oraz rzeczywisty – dzięki udziałowi dwójki aktorów wkomponowanych w animowaną scenografię.

Spot w całości wyprodukował Timecode Film Production. Za reżyserię i zdjęcia odpowiedzialny był duet Aurelia Frydrych -Zdanowska i Paweł Zdanowski, a prace nad animacją i post-produkcją prowadzili Grzegorz Jankowski i Michał Grochalak z działu graficznego Timecode. Produkcję spotu nadzorowały Agnieszka Piłat i Lida Pęza – producentki Timecode.

Ogromnie się cieszymy, że Asseco zdecydowało się wybrać Timecode Film Production do produkcji swojej pierwszej kampanii telewizyjnej. Chętnie służyliśmy pomocą przy dopracowywaniu szczegółów spotu. Od wielu lat Timecode produkuje zarówno reklamy realizowane w tradycyjnej technice filmowej, jak i wszelkiego rodzaju animacje. Dzięki temu mamy duże doświadczenie w pracy w każdej z tych technik i mogliśmy też je sprawnie ze sobą połączyć.

Filip Tomann, Executive Producer w Timecode Film Production

Od początku września 30-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Kampania będzie prowadzona również w internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych i performance marketingu.


Źródło: Timecode Film Production

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej