...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe

Platige Image

Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025. Jarosław Sawko i Piotr Sikora, założyciele Platige Image zostali wyróżnieni w 1. i 2. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Emisja akcji Platige Image S.A. została przeprowadzona w formie subskrypcji prywatnej, a walory były oferowane wyłącznie inwestorom kwalifikowanym. Akcje spółki były oferowane w cenie 25 zł za sztukę.

Bardzo cieszymy się z pozyskania nowych inwestorów. Dzięki ich wsparciu będziemy mogli rozpocząć budowę portfela projektów własnych w obszarze gier komputerowych. Zależało nam także na tym, aby w gronie akcjonariuszy Platige Image SA znaleźli się inwestorzy instytucjonalni, dlatego emisja była skierowana wyłącznie do funduszy.

Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image

Do grona akcjonariuszy dołączył m.in. fundusz zarządzany przez Rockbridge TFI.

Decyzja o inwestycji w akcje Platige Image była wynikiem dostrzeżenia dużego potencjału kreatywnego Spółki, jej ogromnego doświadczenia w tworzeniu grafiki komputerowej w najlepszej jakości na potrzeby gamingu, a także umiejętności zarządzania produkcją złożonych projektów kreatywnych. Szczególnie podobają się nam referencje spółki w sektorze gamingowym. Współpraca z Activision Blizzard, CD Projekt, Techland, Ubisoft czy Bloober Team jest imponująca.

Paweł Sugalski, Rockbridge TFI

Platige Image S.A. na początku bieżącego roku opublikowała strategię na lata 2021-2025, która zakłada ewolucję modelu biznesowego Spółki do modelu hybrydowego łączącego działalność w dotychczasowych obszarach usług serwisowych, z rozwojem projektów własnych (IP) w zakresie produkcji gier komputerowych (game development) oraz seriali i filmów (film development) z wykorzystaniem istniejących struktur produkcyjnych oraz rozwinięciem kompetencji w tych obszarach.

Zgłoś się do 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie: https://brief.pl/kreatywni/zgloszenia/


Źródło: Platige Image 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF