Polpharma i marka Metafen® stawiają na komunikację do młodych.

Wiodąca na rynku farmaceutycznym polska firma Polpharma, która specjalizuje się w produkcji leków, stawia na nową komunikację marki Metafen® skierowaną do młodych odbiorców. We współpracy z agencją kreatywną Carla Zuri powstały trzy spoty zaplanowane do komunikacji w kanałach digitalowych. Dwa różniące się na poziomie przekazu w zależności od grupy docelowej i trzeci – skupiający się […]

Wiodąca na rynku farmaceutycznym polska firma Polpharma, która specjalizuje się w produkcji leków, stawia na nową komunikację marki Metafen® skierowaną do młodych odbiorców.

We współpracy z agencją kreatywną Carla Zuri powstały trzy spoty zaplanowane do komunikacji w kanałach digitalowych. Dwa różniące się na poziomie przekazu w zależności od grupy docelowej i trzeci – skupiający się na szerszym wyjaśnieniu hybrydowego działania leku Metafen®. Wszystkie cechuje jednak oryginalny i zabawny początek, który ma za zadanie przyciągnąć uwagę młodej grupy docelowej. Sama koncepcja wizualna opiera się na połączeniu materiałów video z dynamiczną animacją w technice 3D, których hybryda podkreśla nowoczesny wizerunek marki.

Dla kampanii zostaną wykorzystane kanały komunikacji, w których młodzi konsumują media. Dzięki temu marka Metafen® będzie miała szansę zaistnieć w świadomości Millenialsów i Gen Z, i zostać zapamiętana jako innowacyjny lek przeciwbólowy, który skutecznie likwiduje ból, pozwalając szybko wrócić do codziennych aktywności.

Za zakup mediów odpowiadają agencje: Cube Group i EssenceMediacom.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF