Polska branża PR i profesjonalne standardy działania w obszarze komunikacji

Kodeks Dobrych Praktyk przyjęty przez Związek Firm PR

118

Pod koniec lutego br. ZFPR przyjął podczas Walnego Zgromadzenia Członków tekst jednolity noweli Kodeksu Dobrych Praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm PR w pełnym spektrum ich funkcjonowania obejmującym trzy obszary: relacji z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowymi.

Nowela Kodeksu Dobrych Praktyk została opracowana na bazie doświadczeń, z odniesieniem do norm przewidzianych w Kodeksie Etyki PR, przyjętego przez Związek w ubiegłym roku. Dobre praktyki to wytyczne zebrane w jednym dokumencie, których stosowanie pomaga agencjom członkowskim i ich pracownikom na co dzień w bieżącej pracy.

Adam Jarosz, prezes Związku Firm Public Relations

Kodeks zawiera 33 syntetyczne punkty. W obszarze relacji z otoczeniem i klientami, dotyczą m.in. norm etycznych, kwestii rzetelności, staranności i pracy z klientami na konkretnych celach, w oparciu o udzielony mandat.

Branżowy kodeks standardów jest oddolną inicjatywą, która została zaproponowana przez firmy członkowskie ZFPR. W ramach Związku powstała grupa robocza, która na szerokim forum opracowała przyjętą ostatnio treść dokumentu.

Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR dostępny jest na stronie: zfpr.pl.


Źródło: informacja prasowa ZFPR

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej