ReBrain nową agencją komunikacji i marketingu
W lipcu na rynku pojawił się nowy podmiot na rynku marketingu i reklamy. Jest to agencja strategiczno-kreatywna ReBrain. Jej założycielami są Kamil Mirowski oraz Artur Roguski, pracujący dotychczas w agencjach reklamowych czy mediach. Czym dokładnie jest ReBrain i jakie usługi świadczy?
Korzystając z bogatego doświadczenia obu założycieli ReBrain zajmować się będzie holistycznym podejściem do komunikacji online. Poczynając od wszelkiego rodzaju badań, analiz i audytów, przez tworzenie strategii, planowanie jak również bieżące prowadzenie komunikacji w kanałach digitalowych. Mirowski i Roguski skupiają się na budowaniu strategii komunikacji, szkoleniach, warsztatach strategiczno-biznesowych, planowaniu mediów oraz przygotowaniu planów komunikacji.
– Dążymy do bycia rebeliantami wśród agencji marketingowych. Na rynku chcemy oferować odważne rozwiązania w komunikacji digitalowej. Przy obecnym przeładowaniu treściami i komunikatami reklamowymi płaska, nijaka komunikacja nie ma szans na dotarcie, a przede wszystkim zakotwiczenie się w świadomości konsumentów – komentuje Kamil Mirowski pełniący rolę prezesa zarządu w spółce ReBrain. Na pierwszym miejscu stawiamy strategię. Wyznajemy zasadę, że to ona stanowi fundamenty do „skutecznej kreatywności” przynoszącej sukces w biznesie – dodaje.
– Rynek reklamy i mediów obserwujemy bacznie od ponad dekady. Kreatywność stała się nadrzędną wartością, celem samym w sobie, którego osiągnięcie nie jest możliwe bez fundamentu w postaci wielopoziomowej strategii. Ta natomiast bardzo często jest po prostu zła – analizuje Artur Roguski, członek zarządu spółki ReBrain. W środowisku marketingowym często ekscytujemy się pojedynczymi kreacjami, real time marketingiem, aferami i wpadkami… W tym aspekcie nie różnimy się od przeciętnego konsumenta popularnych serwisów informacyjnych. Jako ReBrain nie chcemy nikogo zalewać kolejnymi kreatywnymi reklamami wyjętymi z szerszego kontekstu, ale zająć się przygotowaniem pod nie solidnych podstaw. Dopiero wtedy kreacja może dokonać rebelii, a co najważniejsze wypełnić z nawiązką cele strategiczne – dodaje Roguski.
ReBrain ściśle współpracuje z Utilą
Spółka Utila to działający od blisko dekady na polskim rynku podmiot specjalizujący się w komunikacji społecznej, programowaniu zrównoważonego rozwoju z udziałem wielu grup interesariuszy oraz badaniach i analizach. Współpraca, wymiana wiedzy i doświadczeń pozwoli obu podmiotom wzbogacić się o unikatowe usługi oraz produkty.
– Dostęp do informacji oraz komunikacja, zwłaszcza ta cyfrowa, zmieniają się w niespotykanym do tej pory tempie – komentuje Michał Kazem-Bek, prezes spółki Utila i członek zarządu spółki ReBrain. Obie spółki i osoby w nich pracujące mają olbrzymią wiedzę na temat komunikacji oraz zachowań (zjawisk) społecznych, ale z zupełnie innej perspektywy. Te połączenie różnych doświadczeń oraz perspektyw pozwoli nam rozwijać świadczone usługi oraz wdrażać całkowicie nowe.
– Utila ma olbrzymie doświadczenie w przeprowadzaniu badań oraz analiz wśród różnego rodzaju interesariuszy oraz konsumentów. Jako ReBrain dołączamy te kompetencje do naszej oferty, dzięki czemu tworzone przez nas strategie dla Klientów oparte są o świeże, prawdziwe dane oraz insighty, co przekłada się bezpośrednio na skuteczność prowadzonych działań. – komentuje Mirowski. Wiele firm oraz agencji opiera swoją komunikację na bardzo wątpliwych, często wręcz nietrafionych insightach konsumenckich. Przeprowadzenie wnikliwych badań oraz analiz eliminuje to ryzyko i pomaga jeszcze dokładniej określić persony konsumentów, ich potrzeby oraz czynniki wpływających na decyzje zakupowe.
W gronie klientów agencji ReBrain znajdują się: CrossMobile (operator telefonii komórkowej) oraz PERI Polska (czołowy na świecie producent deskowań, rusztowań i rozwiązań dla budownictwa). Agencja współpracuje również z innymi agencjami marketingowymi w zakresie wsparcia strategicznego. Od początku istnienia spółki ReBrain wspiera też swoimi działaniami Fundację Edukacji Społecznej i przeprowadziła szkolenia z zakresu komunikacji online czy tworzenia treści.
Kamil Mirowski bio
Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego.
Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuję się od 2008 roku.
Prowadzę projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Dzielę się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Jestem autorem artykułów branżowych, prelegentem oraz organizatorem spotkań o tematyce około-marketingowej. Od 2016 roku prowadzę szkolenia z zakresu marketingu digitalowego oraz warsztaty strategiczne.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/kamilmirowski/
Email: kmirowski@rebrain.pl
Artur Roguski bio
Psycholog o specjalizacji media i reklama.
Autor książki „Zrozumieć social media” (OnePress, 2020).
Od 2011 roku w szeroko pojętej branży.
Doświadczenie zdobyłem pracując zarówno w agencjach reklamowych jak i największych polskich mediach. Pracowałem zarówno z dużymi polskimi i globalnymi korporacjami/markami (IBM, Cisco, Kompania Piwowarska) jak i firmami z SMB czy influencerami. W wolnym czasie prowadzę na uczelniach zajęcia z tworzenia treści. Jestem autorem wielu publikacji w mediach poświęconych reklamie i marketingowi.
LinkedIn: www.linkedin.com/in/arturroguski/
Email: aroguski@rebrain.pl
Michał Kazem-Bek bio
Prezes Zarządu Utila sp. z o.o.
Od 17 lat z sukcesami zajmuje się prowadzeniem komunikacji i partycypacji społecznej, projektami z zakresu włączenia społecznego, programowania rozwoju oraz badaniami ewaluacyjnymi i społeczno-gospodarczymi.
Wykształcenie zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim (gospodarka przestrzenna, geografia społeczno-ekonomiczna) oraz na podyplomowych studiach w Szkole Wyższej Handlowej (marketing internetowy).
LinkedIn: www.linkedin.com/in/micha%C5%82-kazem-bek-3b8940184/
Email: m.kazembek@utila.pl