Rusza świąteczna kampania marki LEGO®

Lego kamapnia świąteczna

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę.

W tym celu rusza kampania świąteczna zachęcająca najmłodszych ale nie tylko, do pobudzenia kreatywności i przebudowania świata wokół siebie.
Głównym punktem kampanii jest film stworzony przez doświadczony zespół filmowców TRAKTOR we współpracy ze Stink Paris i MPC.
Można w nim zobaczyć przerobioną klasykę popu “Don’t stop me now” Queen oraz przebudowany świat wypełniony niespodziankami. Chociażby smok gaszący pożar, kaktusy przytulające balony czy też pszczoły odstraszające szturmowców z LEGO Star Wars.

Z tej okazji dwa nowe zestawy zostały stworzone z myślą o przebudowie. Magiczny wóz LEGO Friends zmienia się w elektryczny samochód sportowy, a zestaw Technic Monster Jam Digger Pullback staje się bojowym samolotem pirackim.

Równolegle z kampanią świąteczną prowadzona jest coroczna inicjatywa #BuildToGive. Od czterech lat LEGO zachęca rodziny do pomocy potrzebującym dzieciom przy wykorzystaniu klocków LEGO. W tym roku cel jest wyjątkowo ambitny, firma planuje rozdać nawet 1,5 miliona zestawów klocków najbardziej potrzebującym. Aby dołączyć, wystarczy zbudować własną gwiazdę LEGO i udostępnić ją w mediach społecznościowych z #BuildToGive.

 


Źródło: LEGO®

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF