...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Śląskie. Sprawdza się?

„Śląskie sprawdza się!" -pod takim hasłem ruszyła kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Celem kampanii jest zainteresowanie mieszkańców województwa programem, jako źródłem wsparcia inwestycji zmieniających region.

W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego realizuje się obecnie 4572 przedsięwzięcia. Do prezentacji podczas kampanii wybrano 22 przykładowe, zakończone już inwestycje z różnych dziedzin, które pokazują zmiany, jakie zaszły w regionie.

Kampania będzie intensywnie obecna w mediach regionalnych i lokalnych do końca listopada br. W tym czasie w prasie przeczytać będzie można artykuły, wywiady i tradycyjne reklamy, zobaczyć plakaty, w stacjach radiowych usłyszeć spoty, a na ekranach autobusowych oraz w serwisach wideo zobaczyć film reklamowy.

Kampania ma wykraczać poza standardowe media – nietypowe instalacje w postaci mniejszych i większych „łapek” spotkać można w różnych miejscach przestrzeni publicznej. Instalacje pozwalają na połączenie świata realnego i wirtualnego, a tym samym nawiązanie interakcji z odbiorcami kampanii – dzięki urządzeniom mobilnym mogą oni pogłębić swoją wiedzę na temat interesujących ich projektów czy wziąć udział w konkursach internetowych.

Szczególnie intensywnie kampania prowadzona jest właśnie w internecie. Jej rdzeń stanowi strona internetowa www.slaskiesprawdzasie.pl zawierająca interaktywną prezentację wszystkich 22 wybranych inwestycji.

Kolejnym elementem kampanii jest przygotowany z myślą o młodych ludziach wideoklip znanego i cenionego artysty ze śląskiej wytwórni hiphopowej. Utwór pod tytułem „Śląskim szlakiem” w warstwie tekstowej i wizualnej mówi o pozytywnych zmianach w regionie, inaczej niż tradycyjne przekazy reklamowe, bo z wyraźnym zaznaczeniem perspektywy osobistej i w szczerym, emocjonalnym tonie. Jego premiera zaplanowana jest na najbliższe dni.

Co warte podkreślenia, cała koncepcja kreatywna kampanii w czytelny sposób ma nawiązywać do marki Śląskie i jej logotypu.

Kampania jest finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Na zlecenie Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zaplanowało i prowadzi ją konsorcjum firm: agencja reklamowa Eskadra i dom mediowy Starcom.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF