...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Spotkaj się z nami online!

webinary brief eksperci

W czasie pandemii ważne jest, aby zachować dystans społeczny, dlatego nasze życie przenosi się do sieci. W związku z tym redakcja Brief.pl. organizuje kolejne seminaria online. Czego będą dotyczyć i jakie zagadnienia poruszą?

26 maja od godziny 15:00 będzie można wziąć udział w webinarium poświęconym efektywnej komunikacji w czasach globalnej epidemii koronawirusa.

 

Wizerunek czy sprzedaż? Komunikacja w dobie pandemii

Porozmawiamy o tym:

  • co należy komunikować w czasach pandemii za pomocą mediów społecznościowych,
  • jakie kanały i serwisy społecznościowe są obecnie najbardziej skuteczne,
  • wizerunek czy sprzedaż? Jak rozłożyć akcenty i budżety na działania w social media,
  • jakie 3 etapy komunikacji marek możemy wyróżnić w czasie epidemii,
  • jak pandemia zmieni działania i komunikację w social media w następnych latach.

Spotkanie poprowadzą:

  • Artur Roguski – magister psychologii mediów i reklamy związany z branżą reklamową oraz wydawniczą przez ostatnie 10 lat. Autor bloga www.whysosocial.pl, wykładowca, szkoleniowiec i konsultant komunikacji w kanałach digital.
  • Rafał Ferber – przedsiębiorca z doświadczeniem w wielu branżach. Znawca korporacji – założyciel fanpage’a Mordor Na Domaniewskiej, który ma już ponad 160 tys. lajków i stale rośnie. Na bazie doświadczeń z Mordoru sformowała się drużyna „uciekinierów” z tegoż miejsca, działająca pod szyldem „Runaways – Social media & more”, której Rafał jest założycielem oraz jednym ze wspólników.
  • Kamil Mirowski – CEO-ORDINATOR ReBrain Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuje się od 2008 roku. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Na swoim blogu Mr. Social dzieli się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Autor artykułów branżowych, prelegent oraz organizator spotkań o tematyce około-marketingowej.

Link do formularza zgłoszeń: https://bit.ly/3gbpMxq

 

28 maja i 3 czerwca o godzinie 11:00 odbędą się natomiast dwa kolejne spotkania z cyklu #eksperci organizowane w ramach 10. edycji Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie!

 

Esportowy sponsoring #eksperci 28/05/20

Temat: (e)Sportowy sponsoring w czasach #stayathome

Spotkanie podzielone będzie na 3 bloki tematyczne:

SPORT

  • Jak zmieni się świat sportu w czasie izolacji?
  • Orlen jako największy sponsor sportu w Polsce. Co robi teraz?
  • Jak teraz trenują sportowcy? Przyszłość wydarzeń sportowych?

ESPORT

  • Migracja fanów ze sportu do esportu. Wzrosty oglądalności.
  • Czym jest esport. Esport to jedyny sport który został?
  • Twitcha – nowa telewizja.
  • Podobieństwa esportu do sportu. Definicja – esport jest sportem.

AKTYWNOŚCI: SPORT VS ESPORT

  • Czy marki się w ogóle zainteresowane esportem?
  • Simracing i przenoszenie się wyścigów do świata wirtualnego.
  • Trendy – czy w przyszłości wszystko będzie grą?
  • Autonomiczne pojazdy, drony. Wirtualna rozrywka staje się sportem rzeczywistym?

Spotkanie poprowadzi: Wojciech Krzemień.

Link do formularza zgłoszeń: https://bit.ly/3cQWdza

 

Moc relacji live w social mediach #eksperci 3/06/2020

Temat spotkania: Jak sprzedawać więcej dzięki live’om w social mediach i jak wykorzystać je w dobie kryzysu?

CASE STUDY: Quiosque

O czym?
Jak sprzedawać w social media i jak przekonać odbiorców do zakupów online.

Dla kogo?
Dla osób, które szukają nowego kanału dotarcia do odbiorców i możliwości zwiększania sprzedaży.

Dlaczego?
75% internautów w Polsce korzysta z Facebooka, to ogromny potencjał do wykorzystania przez marki!

Co zyskasz?
Fachową i specjalistyczną wiedzę na temat skuteczności działań w social media, w szczególności łączenia e-commerce z mediami społecznościowymi.

Postaramy się odpowiedzieć na pytania:
1. Czy powinieneś się reklamować w dobie kryzysu?
2. Jaka jest skuteczność social mediów w czasie kryzysu?
3. Jakich błędów nie popełniać i czym inspirować się w działaniach w mediach społecznościowych?
4. Case study Quoisque – Sprzedaż live, od autorskiego pomysłu do realizacji i zwiększenia sprzedaży o 44%.

Spotkanie poprowadzą:

Link do formularza zgłoszeń: https://bit.ly/3cSlEAv

 

partnerzy 50 plansza

Martyna Pacholak