Spotkaj się z nami online!
![webinary brief eksperci](https://brief.pl/wp-content/uploads/2020/05/webianry-brief-eksperci-880x440.jpg)
W czasie pandemii ważne jest, aby zachować dystans społeczny, dlatego nasze życie przenosi się do sieci. W związku z tym redakcja Brief.pl. organizuje kolejne seminaria online. Czego będą dotyczyć i jakie zagadnienia poruszą?
26 maja od godziny 15:00 będzie można wziąć udział w webinarium poświęconym efektywnej komunikacji w czasach globalnej epidemii koronawirusa.
Wizerunek czy sprzedaż? Komunikacja w dobie pandemii
Porozmawiamy o tym:
- co należy komunikować w czasach pandemii za pomocą mediów społecznościowych,
- jakie kanały i serwisy społecznościowe są obecnie najbardziej skuteczne,
- wizerunek czy sprzedaż? Jak rozłożyć akcenty i budżety na działania w social media,
- jakie 3 etapy komunikacji marek możemy wyróżnić w czasie epidemii,
- jak pandemia zmieni działania i komunikację w social media w następnych latach.
Spotkanie poprowadzą:
- Artur Roguski – magister psychologii mediów i reklamy związany z branżą reklamową oraz wydawniczą przez ostatnie 10 lat. Autor bloga www.whysosocial.pl, wykładowca, szkoleniowiec i konsultant komunikacji w kanałach digital.
- Rafał Ferber – przedsiębiorca z doświadczeniem w wielu branżach. Znawca korporacji – założyciel fanpage’a Mordor Na Domaniewskiej, który ma już ponad 160 tys. lajków i stale rośnie. Na bazie doświadczeń z Mordoru sformowała się drużyna „uciekinierów” z tegoż miejsca, działająca pod szyldem „Runaways – Social media & more”, której Rafał jest założycielem oraz jednym ze wspólników.
- Kamil Mirowski – CEO-ORDINATOR ReBrain Dyplomowany (SGH) specjalista ds. marketingu internetowego. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuje się od 2008 roku. Prowadzi projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Na swoim blogu Mr. Social dzieli się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Autor artykułów branżowych, prelegent oraz organizator spotkań o tematyce około-marketingowej.
Link do formularza zgłoszeń: https://bit.ly/3gbpMxq
28 maja i 3 czerwca o godzinie 11:00 odbędą się natomiast dwa kolejne spotkania z cyklu #eksperci organizowane w ramach 10. edycji Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie!
Esportowy sponsoring #eksperci 28/05/20
Temat: (e)Sportowy sponsoring w czasach #stayathome
Spotkanie podzielone będzie na 3 bloki tematyczne:
SPORT
- Jak zmieni się świat sportu w czasie izolacji?
- Orlen jako największy sponsor sportu w Polsce. Co robi teraz?
- Jak teraz trenują sportowcy? Przyszłość wydarzeń sportowych?
ESPORT
- Migracja fanów ze sportu do esportu. Wzrosty oglądalności.
- Czym jest esport. Esport to jedyny sport który został?
- Twitcha – nowa telewizja.
- Podobieństwa esportu do sportu. Definicja – esport jest sportem.
AKTYWNOŚCI: SPORT VS ESPORT
- Czy marki się w ogóle zainteresowane esportem?
- Simracing i przenoszenie się wyścigów do świata wirtualnego.
- Trendy – czy w przyszłości wszystko będzie grą?
- Autonomiczne pojazdy, drony. Wirtualna rozrywka staje się sportem rzeczywistym?
Spotkanie poprowadzi: Wojciech Krzemień.
Link do formularza zgłoszeń: https://bit.ly/3cQWdza
Moc relacji live w social mediach #eksperci 3/06/2020
Temat spotkania: Jak sprzedawać więcej dzięki live’om w social mediach i jak wykorzystać je w dobie kryzysu?
CASE STUDY: Quiosque
O czym?
Jak sprzedawać w social media i jak przekonać odbiorców do zakupów online.
Dla kogo?
Dla osób, które szukają nowego kanału dotarcia do odbiorców i możliwości zwiększania sprzedaży.
Dlaczego?
75% internautów w Polsce korzysta z Facebooka, to ogromny potencjał do wykorzystania przez marki!
Co zyskasz?
Fachową i specjalistyczną wiedzę na temat skuteczności działań w social media, w szczególności łączenia e-commerce z mediami społecznościowymi.
Postaramy się odpowiedzieć na pytania:
1. Czy powinieneś się reklamować w dobie kryzysu?
2. Jaka jest skuteczność social mediów w czasie kryzysu?
3. Jakich błędów nie popełniać i czym inspirować się w działaniach w mediach społecznościowych?
4. Case study Quoisque – Sprzedaż live, od autorskiego pomysłu do realizacji i zwiększenia sprzedaży o 44%.
Spotkanie poprowadzą:
- Cezary Kożon – Prezes Zarządu Fast White Cat S.A.,
- Sergii Sologubovskyi – E-commerce Manager marki odzieżowej Quiosque,
- Dominika Dycha – Head of Business Development w JU: Agencja – prowadzimy w digitalu.
Link do formularza zgłoszeń: https://bit.ly/3cSlEAv