Świętujesz pierwszy rok w e-commerce? Wygraj wyróżnienie KIG dla młodych sklepów internetowych

e-commerce

Pandemia przed wieloma firmami MŚP postawiła wyzwanie zmiany formuły biznesu lub wytyczenia nowych kierunków i wejścia do „online’u”. Czy dla Twojej firmy też rozwiązaniem stała się sprzedaż przez internet i założenie sklepu online? Weź udział w konkursie KIG i zdobądź wyróżnienie „TOP Pierwszoroczniak e-commerce 2021”. Buduj wizerunek, wzmocnij markę i pokaż się klientom. Na Twoje zgłoszenie czekamy do 14 maja 2021 r. Współorganizatorem konkursu jest agencja AWx commerce.

Pierwszy rok w e-commerce to potężne wyzwanie. Rozumiemy powagę sytuacji i trudności, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy. Dlatego też chcemy nagrodzić małe, mikro i średnie firmy, które otworzyły sklepy online w 2020 r., wyróżnieniem „TOP Pierwszoroczniak e-commerce 2021”.
Niech „najmłodsi” mają głos i pokażą swoją siłę, elastyczność biznesową, otwartość na nowe i nieznane oraz odwagę.

Twój sklep ma rok? Wyróżnij się

Twój sklep online zaczął działalność w 2020 r.? Opowiedz nam o swoim pomyśle na sklep internetowy, przyjętych rozwiązaniach w odpowiedzi na sytuację rynkową lub sytuację, w jakiej znajdowała się Twoja firma. Opowiedz nam o wyzwaniach, z jakimi przyszło Ci się zmierzyć. Pokaż, jak to wszystko przełożyło się na wyniki Twojego sklepu internetowego.

Kto zostanie „TOP Pierwszoroczniakiem e-commerce 2021”?

Wyróżnimy aż 18 sklepów internetowych działających nieprzerwanie przez 12 miesięcy. Swoje zgłoszenie możesz przesłać w kategorii mikro, małe i średnie przedsiębiorstwo, B2B lub B2C.

Finalistów wybierze kapituła konkursowa w składzie:

  • Piotr Soroczyński – Główny ekonomista KIG,
  • Paweł Wołonciej – CEO Agencja Warszawa/ Awx commerce,
  • Marcin Zieliński – Senior Consultant, Agencja Warszawa/Awx commerce,
  • Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny „Brief”,
  • Maciej Sadowski – Komitet ds. Innowacji, Technologii i Różnorodności KIG, Startup Hub Poland.

Weź udział w konkursie „TOP Pierwszoroczniak e-commerce 2021”

Wyróżnij się i twórz silną markę Twojego sklepu online. Przetrwanie rok w ecommerce to powód do dumy.

Zostań TOP Pierwszoroczniakiem e-commerce 2021 i powiedz o tym swoim klientom.

Ogłoszenie wyników: 17 czerwca 2021 r.

Zapoznaj się z regulaminem

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Ecommerce to już nie jest tylko wisienka na torcie

W ostatnich latach mogliśmy zapoznać się z wieloma ciekawymi analizami wskazującymi na to, że skala korzystania przez polskich przedsiębiorców z możliwości rozwoju biznesu dzięki zdobyczom świata cyfrowego mocno odstaje od praktyki obserwowanej w innych krajach europejskich.

Biznes tradycyjny jawił im się jako ten konkretny i zasadniczy tort, natomiast jego rozszerzenie dzięki możliwościom, jakie daje świat cyfrowy, zdawało się być jedynie wisienką na torcie.

W marcu 2020 r. okazało się że świat stanął dęba. Nie ma już tych kilu lat na „zebranie się i zrobienie”. Okazało się, że sklep internetowy trzeba mieć „na już”. W dodatku w skrajnie wielu przypadkach zmieniły się miejscami tort z wisienką. Teraz podstawą jest to, co uda się wypracować/sprzedać w świecie cyfrowym, a to, co uda się sprzedać w sposób tradycyjny, zepchnięte zostało do roli wisienki.

Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG

Era handlu internetowego naprawdę nadeszła i eksplodowała

Rok 2020 stał się rokiem niezwykle przełomowym zwłaszcza dla gospodarki. COVID-19 postawił przed przedsiębiorcami wiele wyzwań i zmusił do znalezienia nowych sposobów na sprzedaż swoich produktów i usług. Cytując słowa Petera Drucker’a, że „za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję” widzimy, że są nader aktualne w naszej nowej rzeczywistości. Podjęcie decyzji o wejściu w e-commerce dla wielu firm była i jest kluczowa dla dalszego funkcjonowania. Era handlu internetowego naprawdę nadeszła i eksplodowała, wydatki Polaków sięgnęły 100 mld zł, a Polska była jednym z najszybciej rosnących rynków w Europie. Rok 2021 to kolejny krok w nieznane, gdzie tylko bycie odważnym w swoich decyzjach e-commercowych może pomóc odnieść sukces.

Zespół AWx


Źródło: Krajowa Izba Gospodarcza

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF