...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trudna sztuka komunikacji B2B w sieci

eksperci online dla b2b komunikacja leady

Ostatnie miesiące przeniosły marki i biznesy w nową rzeczywistość. Dla tych, którzy dotychczas pomijali kanały digitalowe – czas nadrobić zaległości! Internet to doskonałe miejsce nie tylko dla marek konsumenckich, ale również dla B2B, które z powodzeniem mogą generować wartościowe kontakty sprzedażowe.

Jeszcze kilka miesięcy temu nikogo nie dziwiło, że istnieją firmy, które mimo rozbudowanej sieci sprzedaży, dobrych wyników i rozwojowego kierunku nie prowadziły aktywnej komunikacji online lub po prostu w internecie nie istniały. Cała sprzedaż z sukcesem odbywała się offline, a wszystko opierało się na dobrych relacjach i spotkaniach handlowych. Świat się zmienił i właściwie w przyśpieszonym tempie wiele firm dziś chce skutecznie sprzedawać online. To możliwe, również dla firm B2B, jednak żeby osiągnąć efekty i uzyskać wartość sprzedażową dla swojej firmy, trzeba „odrobić kilka niezbędnych lekcji marketingowych”. Żeby sprzedawać czy generować wartościowe leady w internecie dla marek B2B, trzeba często zrobić krok w tył, przemyśleć strategię i nadrobić czas nieobecności online. 

Kanały digitalowe z sukcesem zastępują cold calling, cold mailing czy nawet wizyty na targach branżowych. Ich mierzalność, możliwość elastycznego dopasowania, badanie zachowań grupy docelowej świadczą o dużej przewadze nad działaniami offline. Jednak performance marketing dla B2B nie jest drogą na skróty – wręcz przeciwnie to długa, wymagająca systematyczności, pomysłu i długofalowej strategii, a co najważniejsze ta droga wymaga dotarcia do użytkowników w wąskim targecie, przekonania ich, zbudowania relacji i… wyprzedzenia konkurencji. Jak sprawnie zacząć generować leady B2B online? Jakie kroki trzeba wykonać, żeby digital marketing był skuteczny? Kiedy spodziewać się pierwszych efektów i jak je mierzyć? Zapraszam na webinar o generowaniu leadów B2B!

Dominika Dycha – Head of Business Development w Agencji JU:

Ostatnie miesiące przeniosły marki i biznesy w nową rzeczywistość. Dla tych, którzy dotychczas pomijali kanały digitalowe – czas nadrobić zaległości! Internet to doskonałe miejsce nie tylko dla marek konsumenckich, ale również dla B2B, które z powodzeniem mogą generować wartościowe kontakty sprzedażowe.

➡️ Jak rozpocząć komunikację B2B online?
➡️ Jakie kanały są najskuteczniejsze?
➡️ Jak mierzyć efekty?
➡️ Kiedy można spodziewać leadów?

📣 Zapraszamy na wystąpienie live, z którego dowiecie się, jak skutecznie komunikować się i inwestować w swoją markę, aby generować wartościowe leady.

✔️ O czym: jak generować leady dla B2B w internecie.

✔️ Dlaczego: aby pokazać, że lead generation dla B2B wymaga przemyślanej strategii działania w wielu kanałach e-marketingu i nigdy nie jest drogą na skróty.

✔️ Dla kogo: dla osób, które zarządzają marketingiem dla marek B2B (branże agro, elektro, budowlanka, przemysł).

✔️ Co zyskasz: fachową i specjalistyczną wiedzę o tym, jak skutecznie działać online oraz ciekawe case study z rynku.

✔️ Jak długo będzie trwał webinar: 30 minut.

PRZEBIEG SPOTKANIA:

1. Czy każdy może generować leady online?
2. Grupa docelowa B2B = H2H.
3. Dzisiejsza komunikacja – jak się komunikować?
4. Leady na JU:tro – jak je zdobywać i jak mierzyć efekty?
5. Case study i podsumowanie.

💡Ekspert: Dominika Dycha – Head of Business Development w Agencji JU:, odpowiada za rozwój biznesu w kompleksowych projektach digitalowych, zarządza zespołem sprzedaży, który specjalizuje się w pozyskiwaniu Klientów w branżach B2B takich jak: agro, retail, elektryka czy budowlanka.

➡️ Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest zarejestrowanie się przez poniższy link: https://bit.ly/3hIPgm6

Partnerzy 10. edycji rankingu 50 kreatywnych

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF