VMLY&R wśród Liderów w badaniu ośrodka Gartner – czwarty rok z rzędu

245

Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.

shell brand is the future

Dokonywana przez ośrodek niezależna ocena agencji bierze pod uwagę możliwość realizacji przez nie wizji rozwoju, jak i ich kompleksowość.

Nasze podejście polega na budowaniu tzw. connected brands i transformacji cyfrowej opartej na doświadczeniach. Wynik badania Gartnera jest  toświadectwo tego, że nasze pozycjonowanie przekłada się na efektywny sposób pracy z klientami. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy zostać ponownie uznani za Lidera.

Jon Cook, CEO VMLY&R

Gartner definiuje “Leaders Quadrant” (Kwadrant Liderów) jako “agencje, które mają szeroki zakres głębokich zdolności w obrębie wszystkich kompetencji, zwłaszcza tych związanych z usługami strategicznymi (które obejmują umiejętności z zakresu strategii biznesowej i transformacji cyfrowej). Liderzy wdrażają wszechstronne, skuteczne rozwiązania, które wykorzystują pokaźne inwestycje w kreatywne talenty i technologię w marketingu. Inwestują własne środki na badania i rozwój, aby ustalać kierunek, w jakim rozwijał się będzie rynek. W rezultacie Liderzy to dostawcy usług, których warto obserwować w procesie nieustannej ewolucji i transformacji marketingu w cyfrowym świecie.

Liderzy prowadzą rentowną działalność bez względu na globalną sytuację gospodarczą. W relacjach z klientami wykraczają daleko poza kampanie marketingowe, często uczestnicząc w przetargach spoza ich głównego sektora (np. zapytania ofertowe z dziedziny doradztwa w zakresie zarządzania, kształtowania czy rozwoju produktu). Liderzy pomagają swoim klientom rozwijać platformy marketingu cyfrowego opracowane pod kątem systemowego wzrostu i skali. Robią to, wykorzystując własne istotne kompetencje i fachową wiedzę z zakresu realizacji programów marketingu cyfrowego w oparciu o dane i ich analizy”.

Subskrybenci Gartnera mogą zapoznać się z kompletnym raportem “Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” z 30 marca 2020 roku (Jay Wilson, et al.) tutaj. Przed 2019 roku raport ten nosił tytuł „Magic Quadrant for Global Digital Marketing Agencies”, a sieć VMLY&R występowała w nim w latach 2017-2018 pod nazwą VML.


Źródło: informacja prasowa VMLY&R

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej