Wielki start programu lojalnościowego sieci sklepów KiK

570

Działająca od 11 lat w Polsce i posiadająca blisko 450 lokalizacji na terenie naszego kraju sieć sklepów KiK pod koniec czerwca zainicjowała program lojalnościowy myKiK dla rodzimych klientów. O tym, jakie konkretnie plany wiążą się z jego uruchomieniem i o korzyściach dla uczestników, opowiada Markus Kallen, Chief Customer Officer sieci KiK.

 

KiK to jeden z największych przedstawicieli sektora value retailers zarówno w Polsce, jak i Europie. Obecny w galeriach handlowych i retail parkach brand już na dobre wpisał się
w handlowy krajobraz naszego kraju, jeśli chodzi o dyskonty niespożywcze. Wprowadzony właśnie program lojalnościowy myKiK to nie tylko ukłon w stronę polskich konsumentów, ale także wynik świadomie zaplanowanej strategii rozwoju marki.

– Program lojalnościowy myKiK cieszy się już dużym powodzeniem w Niemczech, Holandii i Austrii, a w Polsce, choć wystartował niespełna dwa tygodnie temu, już spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem. Zanotowaliśmy dużą liczbę rejestracji kart lojalnościowych od początku akcji, co traktujemy jako dobry prognostyk dla rozwoju karty myKiK w Polsce. Zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem, dlatego cieszymy się, że będziemy mogli jeszcze lepiej dopasować się do ich indywidualnych potrzeb i nagrodzić za to, że są z nami oraz wybierają produkty z oferty KiK. Uczestnictwo w programie wiąże się m.in. z rabatami rzędu 15-20% oraz innymi benefitami. W obecnej sytuacji gospodarczej, przy nadal utrzymujących się wysokich wskaźnikach inflacji, może to stanowić swoistą rekompensatę, jeśli chodzi o wydatki na produkty pierwszej potrzeby. Towarzyszące komunikacji hasło „myKiK i mogę więcej” najlepiej oddaje przyświecającą nam filozofię. Chcemy zaoferować tańsze, wygodniejsze i ciekawsze możliwości zakupów – wyjaśnia Markus Kallen, Chief Customer Officer sieci sklepów KiK i dodaje: w samych Niemczech na przestrzeni dziewięciu miesięcy od uruchomienia analogicznego programu przystąpiło do niego ponad 4,5 miliona osób. Jestem przekonany, że wkrótce również w Polsce wkrótce będziemy mogli się pochwalić imponującymi wynikami.

Jeśli chodzi o korzyści finansowe, to uczestnik programu myKiK każdorazowo po dokonaniu pięciu zakupów otrzymuje kupon ze zniżką 20% na jeden produkt. Co miesiąc będzie mógł także kupić taniej o 15% wybrane produkty z oferty. Dodatkowo, otrzyma 20% rabatu na koszty wysyłki w sklepie internetowym sieci. Również w kwestii wygody KiK idzie na rękę swoim klientom. Posiadacze karty myKiK mogą od teraz wymieniać produkty bez potrzeby pokazywania wydrukowanego paragonu oraz rezerwować w sklepie interesujące ich towary. Marka postanowiła zadbać również o emocje, stymulując ciekawość lojalnych klientów. Zaplanowano nie tylko różne konkursy i gry, ale dzięki podaniu daty urodzenia w trakcie rejestracji, na każdego klienta będzie czekała urodzinowa niespodzianka.

Samo przystąpienie do programu lojalnościowego myKiK jest możliwe na dwa sposoby. Po pierwsze, każdy klient może zarejestrować się na miejscu w sklepie poprzez tablet i otrzymać kartę klienta w formie plastikowej. Po drugie, wygodniejszą opcją wydaje się zainstalowanie aplikacji na smartfona. Linki do jej pobrania na urządzenia z systemami Android i iOS można znaleźć na stronie: https://firma.kik.pl/mykik-app.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej