Programmads – nowa jakość Madtech już w Polsce
W odpowiedzi na błyskawiczny rozwój technologii w świecie marketingu, swój oddział nad Wisłą otworzyła belgijska firma Programmads, oferując polskim klientom zaawansowane usługi i narzędzia w zakresie wdrażania i zarządzania technologiami reklamowymi
Programmads od wielu lat z powodzeniem działa na europejskim rynku, a od 6 miesięcy także w Polsce. Firma Programmads posiada wysokie kwalifikacje w zakresie zaawansowanych technologii reklamowych, analityki internetowej, zarządzania danymi, a także oferuje klientom wsparcie w procesie wdrażania GA4 i Google Marketing Platform. Głównym celem firmy jest wsparcie klientów w planowaniu, realizowaniu oraz analizowaniu działań marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i zapewnienie dostępu do ekosystemu rozwiązań Adtech i Martech (MadTech), specjalistycznych szkoleń oraz wsparcia technicznego.
Dostrzegamy ogromny potencjał i rosnący popyt na reklamę programmatic w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą działalność na ten region. Polska, ze swoim dynamicznym rynkiem, będzie naszym strategicznym punktem – powiedział Jo Delannoy – Partner & Business Development Director NE/CEE.
Szefem polskiego oddziału Programmads został Marcin Gut – ekspert i manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży.
– Jesteśmy mocno zaangażowani w zapewnianie firmom najlepszych narzędzi i usług z obszaru Madtech. – Powiedział Marcin Gut – Wierzymy, że nasze doświadczenie w reklamie programmatic, w połączeniu z zaawansowanymi narzędziami Google, pozwoli nam zapewnić unikalne wsparcie naszym klientom w Europie Środkowej.
Programmads posiada rozbudowaną ofertę, w której znajdują się m.in. narzędzia MadTech i powiązane z nimi usługi, dostęp do licencjonowanych platform, specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie techniczne. Co więcej, Programmads jest certyfikowanym partnerem handlowym EMEA dla Google Marketing Platform oraz oficjalnym partnerem handlowym czołowych dostawców technologii marketingowych tj. Amazon, Adform i Microsoft.
Statystyki pokazują, że firmy stosujące rozwiązania, które oferuje Programmads mają 23 razy większe szanse na pozyskanie klientów i 19 razy większe szanse na osiągnięcie wyższych zysków, więc nigdy nie było lepszego czasu na inwestowanie w strategię opartą na analizie danych. (Źródło: McKinsey Global Institute, 2020)
Więcej informacji na temat oferty Programmads można znaleźć na stronie:
Home – Programmads