Wystartował konkurs IAA Polska i Marketing Masterminds: DOBROSTARS. Jury przyzna nagrody dla firm najlepiej dbających o dobrostan pracowników w branży komunikacji marketingowej

Najlepsze praktyki poprawiające dobrostan pracowników zasługują na wyróżnienie. IAA Polska oraz uczestnicy programu liderskiego Marketing Masterminds ogłaszają konkurs DOBROSTARS. Profesjonalne Jury oceni i nagrodzi firmy, dla których dbanie o pracowników to nie tylko hasło, ale realna wartość. Ambasadorem inicjatywy jest mistrz olimpijski Mateusz Kusznierewicz, który doskonale wie, że sukces zaczyna się od równowagi.

Konkurs skierowany jest do organizacji, które wdrażają innowacyjne rozwiązania wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne oraz work-life balance swoich zespołów. Wyróżnienia przyznane zostaną w czterech kategoriach:

  • Mental Champion – inicjatywy wzmacniające zdrowie psychiczne i odporność pracowników
  • Hybrid King – rozwiązania ułatwiające efektywną i elastyczną pracę hybrydową
  • Fit Worksite – działania promujące aktywność fizyczną i zdrowy styl życia
  • Open – kategoria dla niestandardowych inicjatyw w zakresie dobrostanu

Dobrostan pracowników to jeden z kluczowych elementów sukcesu organizacji. Chcemy pokazać najlepsze praktyki i inspirować inne firmy do inwestowania w ludzi – podkreśla Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, przewodnicząca Jury. – Zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń. Dobrostan się opłaca – dodaje.

Udział w konkursie jest bezpłatny. Wystarczy do 3 kwietnia 2025 opisać w formularzu dostępnym na www.dobrostars.pl wdrożone rozwiązanie wspierające dobrostan pracowników. Każda organizacja może zgłosić bezpłatnie dowolną liczbę inicjatyw. Po weryfikacji formalnej, nastąpi dwuetapowa ocena zgłoszeń przez Jury, według następujących kryteriów i wag: Kontekst (25%), Rozwiązanie (50%) i Efekty (25%).

Zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym Mateusz Kusznierewicz, ambasador Dobrostars, zachęca do udziału w konkursie: https://www.youtube.com/watch?v=HbbJF0NmMks&t=4s

W skład Jury wchodzą eksperci z różnych dziedzin, m.in.: Dorota Szostek, dyrektorka marketingu Benefit Systems, Paweł Fortuna, psycholog biznesu, Jowita Michalska, CEO Digital University, Anna Pańczyk, In-Pulse CEO, President of the Board, Strategic Partnerships & Global Solutions, Stagwell Group, Bartosz Jakimiec, Prezes Polskiego Instytutu Mindfulness, Nikolay Kirov, Członek Zarządu Kirov Strategic Negotiators oraz LifeEnergy.pl, Dorota N. Haller, Client Solutions Director RASP, Wiceprezeska IAA Polska, Andrzej Karasowski, Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska oraz Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Przewodnicząca Jury. Zróżnicowany skład grona jurorskiego gwarantuje profesjonalną i wieloaspektową ocenę zgłoszeń.

Konkurs zakończy się 21 maja 2025 roku uroczystą galą w Hotelu Verte w Warszawie, gdzie wręczone zostaną prestiżowe statuetki DOBROSTARS.

Partnerami konkursu DOBROSTARS są: Power Walk, MultiLife, In-Pulse, Google, Maspex, Get Louder.

Więcej informacji na stronie www.dobrostars.pl

————————————————————————————————————————————–

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich niemal 200 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF