Znamy laureatów konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021!

325

Po raz drugi zostały przyznane nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Jury wyłoniło laureatów w 4 indywidualnych oraz 2 zespołowych kategoriach. Laureatem nagrody głównej Grand Prix konkursu został został Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-commerce oraz Członek Zarządu eobuwie. Partnerami Głównymi projektu są Allegro, Apifonica, Przelewy24 oraz VTEX. Audytorem konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku docenia ludzi branży e-commerce. Ich nieszablonowe myślenie, efektywność czy osobowość lidera. To także przestrzeń do poszukiwania młodych talentów, wschodzących gwiazd e-commerce, których potencjał i rosnące możliwości będziemy mogli obserwować przez najbliższe lata.

Jednym z nich z pewnością jest laureat kategorii FMCG/e-grocery Maciej Bojczewski, COO Health Labs Care – szybko rosnącego startupu e-commerce. Wystarczył niewiele ponad rok, aby Maciej zautomatyzował procesy, stworzył efektywny zespół e-commerce oraz wdrożył kilka innowacyjnych rozwiązań.

Miano najlepszego dyrektora w obszarze omnichannel zyskał Jakub Jasiński, Omnichannel & e-Commerce Director CCC.eu. Jakub od kilku lat rozwija zespół e-commerce w wywodzącym się z offline CCC. Jego elastyczne i innowacyjne podejście do omnichannel pozwoliło CCC na szybkie dostosowywanie się do zmieniającej się rzeczywistości biznesowej w ostatnich miesiącach.

CSR

W kategorii Fashion zwyciężył Michał Pachnik, Vice Director e-Commerce w CCC.eu, który od kilku lat konsekwentnie rozwija obszar mobile fashion w CCC. Liczby pobrania aplikacji, rozwijanie jej funkcjonalności i nagrody konkursowe w tym obszarze mówią same za siebie.

Podwójnym zwycięzcą okazał się Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce eobuwie.pl, który w ostatnich miesiącach zasilił także zarząd firmy – zdobył Grand Prix konkursu oraz miano najlepszego dyrektora w obszarze cross border e-commerce. Kapituła konkursu doceniła dwa lata jego pracy dla rozwoju eobuwie – kiedy to rozwijał struktury firmy, wprowadzał innowacje do aplikacji i przede wszystkim wyprowadzał eobuwie.pl oraz Modivo na szerokie wody biznesowe całej Europy.

Patrycja-Sass-Staniszewska-Druga edycja konkursu pokazała jak ważne są wyróżnienia dla liderów i ich zespołów. Potwierdzają to wysoka jakość zgłoszeń i stopień dopracowania nadesłanych prezentacji. Członkowie Kapituły mogli zobaczyć ogromny rozwój liderów rok do roku. Natomiast zgłoszenia, dokonane pierwszy raz – od osób, które są jeszcze mniej rozpoznawalne w branży, ale mają kreatywne pomysły i są warte obserwowania przez najbliższe lata potwierdzają misję naszej inicjatywy – poszukiwanie nowych talentów mogących stanowić wartość dodaną dla biznesów e-commerce.

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby

E-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a finalnie tysiące i miliony e-konsumentów. To filozofia działania, otwartość i sposób działania dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów, pomagają we wdrażaniu innowacji, które przekładają się na sukces marki.

Ostatnie miesiące, a nawet ostatni rok pokazały, czym tak naprawdę może być e-commerce – podporą, czy wręcz kołem zamachowym całej gospodarki. Trudno sobie dziś wyobrazić jakąkolwiek sprzedaż bez oferty internetowej i to jeden z tych trendów, które się będą jedynie pogłębiać, bo tego właśnie oczekuje konsument. Trafienie w konsumenckie gusta, czy przewidywanie ich to niezmiennie największe wyzwanie w świecie e-commerce, zwłaszcza, gdy kupujący coraz częściej od Internetu zaczynają szukanie najlepszych dla siebie ofert. Innowacje i odpowiednie liderowanie tym procesom zyskują tu kluczowe znaczenie, nie tylko w duchu odpowiedzialności za klienta, ale też za całe nasze otoczenie.

Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro

Chciałbym pogratulować wszystkim laureatom i nominowanym konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021. Jest nam niezmiernie miło móc wesprzeć jako Partner organizację konkursu. Istotą jest dla nas nagrodzenie liderów za ich rzetelną, pomysłową oraz efektywną pracę. Ludzi, którzy odpowiadają na potrzeby swoich klientów, kreują nowe rozwiązania i warunki rynkowe, w których uczestniczymy oraz wspieramy je wspólnie z nimi. Z pewnością następne edycje będą ciekawym podsumowaniem każdego roku w branży e – commerce.

Łukasz Woźnica, Business Development Manager

W branży e-commerce liczą się umiejętność pracy w ciągle zmieniającym się środowisku, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz działanie wyprzedzające oczekiwania klientów. Osoby wyróżnione w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku mają te cechy i inspirują innych do stawiania sobie coraz bardziej ambitnych celów.

Jacek Kinecki, CCO Przelewy24

Kolejna edycja Konkursu Dyrektor e-Commerce Roku to dowód, iż e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i będzie wyłącznie przyśpieszać. Ten rozwój to jednak nie wynik dotyku magicznej różdżki czy może szczęśliwego trafu. To najczęściej wynik przemyślanej i sumiennie wdrażanej strategii, za którą stoją ludzie z krwi i kości, liderzy, prawdziwi eksperci handlu elektronicznego. Statystyczny konsument, zadowolony z kolejnych zakupów, nie ma absolutnie bladego pojęcia, że jego udana transakcja to właśnie efekt wysiłku wielu osób. To właśnie tym ludziom, e-commersowym przodownikom, a dokładnie najlepszym z Nich przyznajemy nagrody i wyróżnienia

Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank, VTEX Partner

Druga edycja e – Commerce Director pokazała jak ważnym jest nagrodzenie liderów branży i pracy jaką wykonują. Pokazała nowe trendy i zmiany wywołane pandemią a w szczególności tych, którzy potrafili z tego szybko dostosować swoje działania do zmian oraz je wykorzystać. Udział w konkursie dał nominowanym możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami i osiągnięciami a laureatom potwierdził, że są na dobrej drodze i się wyróżniają. Wszystkim im należą się słowa uznania i gratulacje. Sam konkurs jest ważnym elementem w kalendarzu e – commerce, a gala wręczenia nagród ważnym wydarzeniem, podczas którego widzimy jak cała branża się zmienia, ewoluuje i rośnie. Z niecierpliwością czekam na następny rok i zachęcam wszystkich do udziału i pokazania siebie i swojej pracy.

Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica

Laureaci konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2021

KATEGORIE INDYWIDUALNE:
Kategoria cross-border:
  • Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce, eobuwie.pl
Kategoria Fashion:
  • Michał Pachnik, Vice Director of e-commerce, CCC.eu
Kategoria FMCG/ e-grocery:
  • Maciej Bojczewski, COO, HealthLabs.pl
Kategoria Omnichannel:
  • Jakub Jasiński, Omnichannel & e-Commerce Director, CCC.eu
KATEGORIE ZESPOŁOWE:
  • Najlepszy zespół e-commerce B2B: Allegro.pl
  • Najlepszy zespół e-commerce B2C: CCC.eu
GRAND PRIX:
  • Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce, eobuwie.pl
 e-commerce polska awards
Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej
Uczestników konkursu oceniała Kapituła złożona ze znanych i cenionych ekspertów branży, piastujących stanowiska prezesów czy członków zarządu dużych organizacji:
  • Damian Zapłata
  • Dorota Bachman, Członkini Rady e-Izby, Fundacja Kobiety e-biznesu
  • Dionizy Smoleń, Dyrektor PwC
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
  • Jakub Gierszyński, Laureat Grand Prix 2020, Sephora
  • Karol Półtorak, Vice Prezes CCC
  • Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU
  • Krzysztof Folta, CEO TIM S.A.
  • Łukasz Szymula, Managing Director Poland & CEE Tradedoubler
  • Łukasz Woźnica, Business Development Director Apifonica
  • Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Bank Pocztowy
  • Marcin Łachajczyk, Managing Director Ceneo
  • Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
  • Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
  • Szymon Bujalski, Członek Rady Nadzorczej  eobuwie.pl
  • Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank, VTEX Partner
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.
Partnerzy główni tegorocznej edycji projektu: Allegro, Apifonica, Przelewy24 oraz VTEX.

Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej