2022/2023… jaki był?/jaki będzie? Sustainebility

215

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…
Tomasz Pawlikowski, Sustainable Brands Polska – pojęcie “sustainability” nie jest wcale nowe i przez lata wyewoluowało ono z popularnego w firmach hasła Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…


 

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

 

Tomasz Pawlikowski, Sustainable Brands Polska, mówi że pojęcie “sustainability” nie jest wcale nowe i przez lata wyewoluowało ono  popularnego w firmach hasła Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
● ESG (ang. Environmental, Social and Corporate Governance) nabiera szczególnego znaczenia w obliczu nowych uregulowań prawnych.
●Sustainability to rodzaj gry o naszą przyszłość i przyszłość naszej planety, w której głównymi bohaterami są – z jednej strony marki, a z drugiej konsumenci tych marek!
●Jest duża szansa, że przewodnikiem w osiągnięciu celów, które stawia sobie sustainability jest sposób myślenia i realizacji swoich życiowych celów przez najmłodsze pokolenia, wchodzące właśnie na rynek pracy.
●W działaniach związanych sustainability należy zapomnieć o pojęciu KONKURENCJI i ZROZUMIEĆ, że konieczna jest wzajemna WSPÓŁPRACA!


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej