32. finał WOŚP. Olivia Drost i Wojtek Kardyś zapraszają na wspólne warsztaty strategiczne

32. Finał WOŚP dedykowany będzie zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!” – to hasło tegorocznej zbiórki, a jej motto to „Tu wszystko gra OK!”. Do największej zbiórki w Polsce dołączają również eksperci od digital marketingu z […]
32. Finał WOŚP dedykowany będzie zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!” – to hasło tegorocznej zbiórki, a jej motto to „Tu wszystko gra OK!”. Do największej zbiórki w Polsce dołączają również eksperci od digital marketingu z agencji oLIVE media.
Razem tworzą innowacyjne strategie marketingowe i komunikacyjne dla największych polskich i zagranicznych marek, a swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie podzielą się ze zwycięzcą licytacji. Olivia i Wojtek przeprowadzą audyt działań komunikacyjnych Twojej firmy, rzetelnie oceniając obecną strategię i wskazując obszary do optymalizacji. Skorzystaj z profesjonalnego doradztwa cenionych ekspertów!
Warsztaty strategiczne z Olivią i Wojtkiem to unikalna okazja do zdobycia praktycznych wskazówek i poznania narzędzi, które pomogą w efektywnym budowaniu marki i zwiększeniu jej widoczności. Ich doświadczenie i kreatywność pozwoli Ci spojrzeć na Twój biznes z nowej perspektywy, odkrywając potencjalne możliwości wzrostu i doskonalenia.
Pomożemy Twojej firmie rozwinąć skrzydła w internecie, a wylicytowaną kwotę w całości przeznaczymy na WOŚP – zaznacza Kardyś, zachęcając do udziału licytacji.
Olivia Drost to była partner zarządzająca w jednej z największych agencji influencer marketingu w Polsce oraz ex-CEO dwóch spółek, w których udziałowcami są czołowe influencerki w Polsce według rankingu Forbesa. Obecnie, poza prowadzeniem swojej agencji digitalowej oLIVE media, jest współwłaścicielką marki cateringu dietetycznego Goodie Foodie. Współpracowała z największymi mediami w Polsce, a podczas rocznego pobytu w Dżakarcie – z indonezyjskim oddziałem słynnej telewizji CNN.
Wojtek Kardyś jest jednym z najbardziej znanych ekspertów od szeroko rozumianej komunikacji internetowej, digital i influencer marketingu oraz personal brandingu. Jest współtwórcą podcastów, szkoleniowcem, autorem jednego z najprężniej działających kont na polskim LinkedInie i laureatem 6 nagród branżowych, które zdobył pracując dla swoich klientów. Z pochodzenia krośnianin, z wykształcenia filozof, z zamiłowania – pasjonat internetu.
Szczegóły licytacji: https://allegro.pl/oferta/olivia-drost-x-wojtek-kardys-dla-wosp-wspolne-warsztaty-strategiczne-15073430336