Międzynarodowe inspiracje, czyli najlepsze konferencje marketingowe w UK

Na jakich konferencjach marketingowych w UK warto być? Konferencje marketingowe organizowane w UK cieszą się międzynarodową popularnością. Warto wcześniej przygotować się do kupna wejściówek, bo każdego roku rozchodzą się błyskawicznie. Poniżej przedstawiliśmy trzy najpopularniejsze wydarzenia, których nie powinien ominąć żaden specjalista marketingu. The Marketing Meetup w Londynie To jedna z największych inicjatyw marketingowych na świecie. […]

Na jakich konferencjach marketingowych w UK warto być?

Konferencje marketingowe organizowane w UK cieszą się międzynarodową popularnością. Warto wcześniej przygotować się do kupna wejściówek, bo każdego roku rozchodzą się błyskawicznie. Poniżej przedstawiliśmy trzy najpopularniejsze wydarzenia, których nie powinien ominąć żaden specjalista marketingu.

The Marketing Meetup w Londynie

To jedna z największych inicjatyw marketingowych na świecie. Składa się z wielu spotkań online i na żywo, organizowanych przede wszystkim w Wielkiej Brytanii, choć nie tylko. Część wydarzeń jest darmowa, a na niektóre obowiązują zapisy. Bilety kosztują od kilkunastu do kilkuset funtów, w zależności od eventu. Trwają praktycznie przez cały rok, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Festival of Marketing

To wydarzenie każdego roku cieszy się gigantycznym zainteresowaniem. Już rozpoczęto zapisy osób zainteresowanych edycją 2024. Choć cena jeszcze nie jest znana, bez wątpienia warto być jednym z pierwszych, którzy dostaną informację o sprzedaży biletów.

Brighton SEO

Wrześniowa edycja tegorocznego wydarzenia była podzielona między rozbudowane prezentacje prelegentów oraz krótsze, 20-minutowe rozmowy z ekspertami. Zainteresowanie było tak duże, że bilety zostały naprawdę szybko wyprzedane. Od razu ruszyła rejestracja na wydanie 2024. Co więcej, można wziąć udział w specjalnym losowaniu. Do wygrania są bezpłatne bilety jednodniowe. Jeśli jednak Ci się nie poszczęści, to możesz kupić zwykłą wejściówkę, której ceny zaczynają się od 200 funtów za osobę.

Co wziąć pod uwagę oprócz kursu funta, planując wyjazd do UK?

Podstawą planowania wyjazdu za GBP jest kurs funta, a ten zmienia się dynamicznie, więc konieczne jest dokonywanie wymiany w optymalnym momencie. Aktualną sytuację możesz obserwować na stronie https://www.walutomat.pl/kursy-walut/gbp-pln/. Notowania aktualizowane są tam co kilka sekund, masz więc szansę trafić na najlepsze okazje.

 

Planując udział w konferencji marketingowej w Wielkiej Brytanii, musisz jednak wziąć pod uwagę o wiele więcej kwestii niż tylko kurs funta brytyjskiego. Najważniejsze jest ustalenie łącznej kwoty, potrzebnej na wyjazd. Uwzględnić w niej musisz:

  • bilety lotnicze,
  • noclegi,
  • wyżywienie,
  • wizyty w barach i kawiarniach,
  • zakup pamiątek,
  • atrakcje dodatkowe,
  • transport lokalny.

 

Możesz sporo zaoszczędzić, dokonując rezerwacji z wyprzedzeniem. Dotyczy to szczególnie biletów lotniczych i noclegów. Czasem warto je opłacać w lokalnej walucie, czyli funtach brytyjskich. W ten sposób unikniesz dodatkowych opłat za przewalutowanie czy prowizji pośredników.

Gdzie wymieniać walutę, żeby się opłacało?

Atrakcyjny kurs funta sprawi, że wydasz na wyjazd mniej złotówek lub zyskasz więcej pieniędzy do wydania na miejscu. Aby jednak tak się stało, nie wystarczy tylko obserwować notowań GBP. Wskazane jest też dokonanie wymiany walut w serwisie oferującym najlepsze warunki.

 

Atrakcyjne ceny i wygodną procedurę transakcyjną zapewnia klientom Walutomat. Pozwala na nabycie walut online za pośrednictwem strony https://www.walutomat.pl/landing/funt/ lub aplikacji mobilnej. Dzięki temu możesz kupić funty w każdym miejscu i czasie. Co więcej, możesz ustawić alert informujący Cię o pojawieniu się korzystnej oferty.

 

Walutomat nie jest typowym kantorem online. To platforma łącząca osoby sprzedające i kupujące obce waluty. Możesz więc liczyć na to, że ktoś będzie chciał sprzedać funty po cenie niespotykanej w zwykłym kantorze. Nic ponadto nie stoi na przeszkodzie, żebyś sam złożył ofertę. Być może dzięki temu uda Ci się wydać na konferencję marketingową w UK mniej, niż się spodziewałeś.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF