...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

5 minut na Twitterze: infografika

Twitter staje się ulubionym narzędziem wielu przedsiębiorstw, często również stosowanym jako platforma usługowa klienta. To także silny kanał promocji dla firm chcących umieścić swoje produkty i usługi. Dlatego ważne jest codzienne pozyskiwanie nowych obserwujących.

Wiadomość warta jest tyle, ilu użytkowników ją przeczyta. Ilość osób obserwujących na Twitterze ma bezpośredni wpływ na zasięg, z tego powodu uzyskiwanie nowych zwolenników nie powinno być jednorazowym wysiłkiem, a codzienną rutyną. Wystarczy 5 minut, aby pozyskać nowych obserwatorów.

Infografika, stworzona przez WhoisHostingThis, pomoże Ci to osiągnąć.

Co warto zapamiętać:

  • codziennie do Twittera dołącza 135 000 nowych użytkowników
  • im więcej ćwierkasz, tym więcej osób może zacząć Cię obserwować
  • promuj swoją aktywność na Twitterze wszędzie, gdzie jest to możliwe
  • staraj się być zaangażowany w działania swoich zwolenników, inaczej mogą przestać Cię obserwować

 

źródło: wersm

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF