Agencja Kalicińscy z ciałopozytywną kampanią dla Kauflandu

Agencja Kalicińscy stworzyła ciałopozytywną kampanię dla Bevoli, marki własnej kosmetyków, dostępnej w sieci Kaufland. W ofercie Bevoli można znaleźć produkty do pielęgnacji twarzy, skóry i włosów, higieny jamy ustnej, a także wegańskie kosmetyki z linii naturals. Hasło przewodnie akcji to: Every Body Needs Love.
Agencja była odpowiedzialna za wykreowanie spotu, przygotowanie komunikacji social mediowej na Facebooka, Instagrama i TikToka oraz współpracę z influencerami. Do współpracy zaangażowano popularnych TikTokerów, którzy na co dzień walczą ze stereotypami dotyczącymi wyglądu. To: modelka plus size Ewa Zakrzewska, znana jako Ewokracja, Stuknięty Mikka, publikujący na swoim kanale ciałopozytywne filmiki oraz Dwukolorowa – influencerka, która odczarowuje na TikToku temat vitiligo, czyli bielactwa.
Chcemy, aby pozytywne hasło „Every body needs love!” wyraziście wybrzmiało we wszystkich kanałach komunikacji, w których widzimy, że wciąż pojawia się problem hejtu wyglądu. Kampania marki własnej kosmetyków bevola to zaproszenie do pełnej akceptacji siebie i innych. To muzyczny spot oraz między innymi działania z TikTokerami, którzy już od dawna oswajają temat ciałopozytywności w swoich kanałach. Kaufland podejmuje ten temat, bo wierzymy, że komunikacja marek może mieć też realny i pozytywny wpływ na nasze codzienne samopoczucie – mówi Żaneta Glinka Dyrektor Pionu Digital i Pionu Komunikacji Marketingowej Kaufland Polska.
Zadaniem kampanii jest promowanie miłości do siebie i swoich kształtów oraz podkreślenie faktu, że różnorodność jest w porządku, a wygląd innych ludzi nie powinien podlegać ocenie.
Każde ciało zasługuje na uważną pielęgnację. Bevola to zapewnienie jakościowej, czułej troski o ciało, w przystępnej cenie. Dbanie o siebie w oparciu o delikatne, sprawdzone produkty to ważny krok na drodze do afirmacji, a w konsekwencji – lepszego samopoczucia.
Tego rodzaju kampanie tworzy się z wyjątkową przyjemnością ale i troską, bo wiemy, że dotykamy tematów ważnych społecznie. To również sprawdzian dla nas samych i naszego rozumienia szerokiej definicji ciałopozytywności. Kreacja dobierając do spotu znany wszystkim hit sprawiła, że przekaz nabrał lekkości, a ukazane rozśpiewane i lubiące swoje ciała postaci stały się bliższe odbiorcom, bo przecież wszyscy nie raz nuciliśmy „Everybody…”. Teraz ten utwór, w kampanijnej odsłonie, nabiera nowego znaczenia i jest wezwaniem do zaakceptowania i pokochania swojego ciała, bo każde zasługuje na miłość – mówi Alicja Szydłowska Strategy Director w agencji Kalicińscy.
Premiera spotu miała miejsce 18 sierpnia, natomiast materiały w social mediach będą pojawiały się do 31 sierpnia.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=EqAr5QWUfgE&t=1s
źródło: Kalicińscy.com