Agnieszka Sora – prezeska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – prezentuje #BriefNa2023
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z , z komunikacją marketingową...
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z , z komunikacją marketingową…
Agnieszka Sora, prezeska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, – oddział w Polsce oraz od wielu lat związana z instytutem badawczym GfK Polonia.
● Coraz bardziej powinniśmy doceniać jak bardzo ważna jest nasze osobiste samopoczucie i zdrowie.
● Na początku 2022 mogliśmy mieć nadzieję że to będzie spokojny rok i mało kto przypuszczał, że dojdzie do agresji Rosji na Ukrainę.
● Ta wojna dotknęła nas wszystkich bardzo mocno, Szczególnie że część z nas ma wielu przyjaciół we Lwowie, w Ukrainie…
● GfK, od ponad 20 lat, prowadzi badania nastrojów konsumenckich i wyniki z poprzedniego roku świadczą o tym, że tak kiepskich nastrojów nie była na rynku europejskim od ponad 10 lat.
● W tych nieprzewidywalnych czasach wracam czasami do mojej ulubionej gry Pollyanny – próby doszukiwania się pozytywów w każdej sytuacji, nawet w tych najtrudniejszych.
● Pokolenie „Z” – w przeciwieństwie do poprzednich pokoleń – dużo bardziej woli doświadczać niż mieć.
● W młodym pokoleniu, wchodzącym w okres pracy zawodowej, dostrzegamy kategorię cyfrowych nomadów, czyli ludzi, którzy dzięki możliwościom możliwością pracy zdalnej nie czują się do końca przywiązani do siedziby firmy.
● Jest to bardzo istotny rok dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W Polsce obchodzimy 30. rocznicę jego powstania.
● Po raz pierwszy w naszym kraju będziemy gościć prezesów światowych oddziałów na specjalnej konferencji.