...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Paweł Tyszkiewicz i jego #BriefNa2023

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

 

Paweł Tyszkiewicz, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.

● Mimo trudnego okresu reklama ma się dobrze a agencje reklamowe „trzymają się mocno”!

● Agencie renegocjowały z powodzeniem stawki godzinowe za pracę dla reklamodawców.

● Obroty w branży w roku 2022 wróciły do poziomu sprzed pandemii.

● Nie wygląda na to żeby sztuczna inteligencja miała odebrać pracę agencją reklamowym, jest za to szansa, że pomoże w znajdowaniu najbardziej kreatywnych rozwiązań.

● Wejście na rynek rynek pracy pokolenia „Z” oraz praca zdalna to wydzwania, z którymi musimy sobie w branży jak najszybciej poradzić.

● W Polsce jest 2000 szkół, które kształcą techników reklamy, a wydziały marketingu kończy około 100 000 ludzi rocznie – powstaje problem, w jaki sposób zagospodarować, a przy tych absolwentów a jeszcze większy jak wybrać rzeczywiste talenty.

● Wielkim wyzwaniem dla branży w nadchodzącym roku będzie idea sustainability.

Grzegorz Kiszluk