Monika Kaczmarek-Śliwińska i jej #BriefNa2023
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…
Monika Kaczmarek-Śliwińska, ekspertka od public relations a w nim od zarządzania kryzysowego oraz etyki zawodowej.
● Od dłuższego już czasu w samej komunikacji marketingowej zacierają się granice między poszczególnymi specjalizacjami i najważniejsza staje się współpraca między specjalistami pod reklamy, public relations oraz wszystkich innych elementów budowania strategii marketingowej.
● W minionym roku, który był trudny, sprawy zawodowe w dalszym ciągu wpływały na życie prywatne.
● Już w trakcie epidemii covidu, a później w związku z agresją Rosji w Ukrainie obserwowaliśmy znaczne nasilenie prób dezinformacji we wszystkich rodzajach mediów.
● Nastroje wywoływane przez te dramatyczne wydarzenia miały olbrzymi wpływ na charakter komunikacji marketingowej.
● To co Pewnie połączy te dwa lata, na których przełamie w tej chwili jesteśmy, to zalew informacji i przewidywań na temat rozwoju sztucznej inteligencji.
● Nadchodzący rok to rok politycznych kampanii wyborczych, które będą najprawdopodobniej charakteryzowały się dużą brutalnością.
● Z wielką nadzieją wnikliwością i nadzieją obserwuję aktywność marek już od czasów pandemii i w reakcji na wojnę w Ukrainie. Ich rola będzie szczególnie istotna w realizacji strategii związanych rozwojem ze zrównoważonym rozwojem.
● Mała, niestety, jest nadzieja na odbudowanie zaufania do mediów w Polsce.
● Coraz bardziej ważniejsze będzie zrozumienie i próba nawiązania dialogu przez firmy i marki z pokoleniem „Z”.