Analityka w content marketingu – program szkolenia
Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Brief zaprasza na drugą edycję szkolenie z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.
KIEDY?
– 6 kwietnia 2016 (środa)
GDZIE?
– VICE Poland, Mazowiecka 9, Warszawa
Inwestycja: 1000 pln brutto >> Zgłoś się już dziś <<
PROGRAM:
9.00 – 10.30
Analiza danych z social media – które dane są najistotniejsze dla sprzedaży, a które dla wizerunku?
Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24
10.30 – 10.45
Przerwa kawowa
10.45 – 12.15
Modele pomiaru contentu
Albert Hupa, prezes, IRCenter
12.15 – 12.45
Lunch
12.45 – 14.15
Czy content marketing sprzedaje?
Anna Miotk, dyrektor ds. komunikacji, PBI
14.15 – 14.30
Przerwa kawowa
14.30 – 16.00
Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0.
Filip Franczak, UX Designer, Contactis Group
::
PRELEGENCI:
Filip Franczak
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl , a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kontem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od lutego 2016 roku związany z firmą Contactis Group, współpracuje z agencjami takimi jak Insignia, Hand Made i Brandman.
Albert Hupa
Dr Albert Hupa, prezes IRCenter, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz internetowych. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.
Anna Miotk
Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.
Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24. Od ponad 6 lat związany z branżą internetową profesjonalnie jaki i hobbystycznie.
Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca, trafić do FacebookNOW na stanowisko social media managera i analityka. Od grudnia 2011 w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu Internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.
::
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!
::
Fot. Fotolia/ princerko