Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów wyodrębniono dwa zespoły, na których czele stanęli awansowani Artur Nalepko i Marcin Szewczyk. Szeregi firmy zasilili także Wojciech Grzegorzyca i Krzysztof Sarna, którzy objęli nowo utworzone stanowiska.

Awanse i zmiany organizacyjne

W pierwszej połowie tego roku w agencji influencer marketingu Rokmates
wyodrębniono wyspecjalizowany dział Influencer Managamentu. Decyzja ta wynika z
rosnącej liczby twórców, którzy dołączają z managementu agencji, a także planów
rozwoju ich obsługi. Na czele zespołu stanął Artur Nalepko, który dołączył do firmy
w czerwcu 2023 roku jako Senior Influencer Manager. Obecnie jako Head of
Influencer Management jest odpowiedzialny m.in. za budowanie relacji z twórcami,
rozwój tiktokowej oferty agencyjnej, działania strategiczne z klientami na TikToku,
płatne kampanie na TikToku oraz budowanie relacji z przedstawicielami platformy.
Do tej pory w swojej karierze realizował kampanie z udziałem influencerów m.in. dla
takich firm jak Biedronka, Grupa Żywiec, Samsung, Speakly, SBM Label czy MSI.
Zespół Artura Nalepko współtworzy m.in. Mateusz Lipowski, Senior Influencer
Manager.

W celu jeszcze lepszej obsługi klientów i realizacji dużych kampanii utworzono także
dział Account Managementu. Objął go Marcin Szewczyk, który od lutego 2023 roku
był Business Development Managerem. Posiada ponad 6 lat doświadczenia w
szeroko rozumianej branży marketingowej, z czego około 4 lata w influencer
marketingu. Swoją wszechstronną wiedzę i umiejętności zdobywał w agencjach
SEO, SEM, contentowej, produkcyjnej i influencerskiej, pracując na styku sprzedaży
i obsługi klienta. Aktualnie jako Head of Account Management odpowiada za
relacje z kluczowymi klientami agencji oraz ich kompleksową obsługę, a także
business development. Do tej pory obsługiwał m.in. takich klientów jak Philips,
GymBeam czy Intel. Częścią zespołu Marcina Szewczyka jest m.in. Weronika

Nowik, która z końcem zeszłego roku awansowała na stanowisko Senior Account
Managerki.

Wzmocnienia kadrowe i nowe stanowiska

Ponadto szeregi Rokmates zasilił Wojciech Grzegorzyca, który objął nowo
utworzone stanowisko Senior Communications Managera. Jego zakres
obowiązków obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne agencji – od strategii,
przez planowanie, po realizację. Wojciech Grzegorzyca ma kilkanaście lat
doświadczenia w tworzeniu treści tekstowych i prawie 5 lat doświadczenia w
działaniach public relations, które zdobywał w agencjach WEC Communication i
Gameset (część Grupy Lifetube). Pracował nad komunikacją różnych aktywacji w
gamingu (w tym tych z udziałem influencerów, m.in. dla marek Huawei i Philips
OneBlade czy Grupy Erbud) oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym
kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w
MIXX Awards Europe czy Złoto w Effie Poland 2022).

Do agencji dołączył także Krzysztof Sarna, który objął nowo powstałe stanowisko
Senior Strategy Managera. Do jego zadań należy tworzenie strategii komunikacji
dla klientów agencji, a także wsparcie procesów kreatywnych. Krzysztof Sarna
pracuje w branży marketingowej już od prawie 12 lat. Zdobywał doświadczenia
zawodowe kolejno: prowadząc zespół odpowiedzialny za realizowanie
długofalowych projektów (np. Studio Tymbark), obsługując procesy przetargowe i
przygotowywanie ofert, a także zajmując się opracowywaniem koncepcji
kreatywnych. Wcześniej przez 8 lat był związany z agencją Lifetube. Pracował m.in.
z takimi markami jak Kubuś, Nerf, Vivo, Lotto, Wyborowa czy Jack Daniel’s.

– Jesteśmy dumni z faktu, że dzięki ciężkiej pracy całego zespołu, uspójnieniu wizji
zarządu oraz wdrożeniu właściwej strategii rozwijamy się w jeszcze szybszym
tempie. Przeprowadzone zmiany i wzmocnienia są odpowiedzią na tę sytuację. Nie
zapominamy przy tym wszystkim także o twórcach, których mamy przyjemność
reprezentować biznesowo. Zmiana podejścia do tego obszaru oraz traktowanie
twórców jak klientów agencji, z którymi budujemy długotrwałe relacje, stały się jedną
z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych. Niezwykle cieszy nas wspólnyrozwój i nie możemy doczekać się nadchodzących wyzwań – mówi Krzysztof Żyła,
Co-Founder agencji Rokmates.

Cztery otwarte rekrutacje

To jednak nie wszystko. W związku z dynamicznym rozwojem agencja Rokmates
prowadzi obecnie aż cztery rekrutacje do zespołów Influencer Managementu,
Account Managementu oraz tworzonego zespołu Sales Managementu. Poszukiwani
są Senior Sales Manager, Sales Manager, Account Manager oraz Influencer
Manager specjalizujący się w platformie TikTok.

O agencji Rokmates

Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami
marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i
twórców staje się prostsza. Rokmates realizuje skuteczne działania z influencerami
ze wszystkich segmentów tematycznych na YouTubie, TikToku, Instagramie i
Twitchu. Agencja ma na swoim koncie kampanie m.in. dla takich marek jak MSI,
ING, Match Masters, Surfshark czy Speakly. Zespół agencji buduje partnerskie
relacje z twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z
różnych branż. W managemencie Rokmates jest 40 różnych twórców, prowadzących
ponad 100 profili na YouTubie, Instagramie i TikToku, które do tej pory zgromadziły
łącznie ponad 32 mln obserwujących. Są wśród nich m.in. Palion (ponad 1,7 mln
subskrybentów na YouTubie), Julia Szponer (2 mln obserwujących na TikToku) czy
Coocharz (ponad 250 tys. obserwujących na Instagramie).

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF