Badanie internetu – wyniki badania Mediapanel za grudzień 2020

197

Szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.

W grudniu liczba internautów wyniosła 29 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,3 mln osób.

 

WYDAWCY – INTERNET

 

Wszystkie urządzenia

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Komputery osobiste i laptopy

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Urządzenia mobilne

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

DOMENY – INTERNET

 

Wszystkie urządzenia

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Komputery osobiste i laptopy

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

Urządzenia mobilne

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

APLIKACJE – INTERNET

 

Wyniki badania Mediapanel
Źródło: Mediapanel

 

1 Mediapanel to jednoźródłowe badanie cross-mediowe, obejmujące pasywny poziom konsumpcji internetu, telewizji i radia, realizowane dzięki współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz Komitetu Badań Radiowych. Kompleksowe rozwiązanie stanowi połączenie standardu badania internetu, standardu pomiaru audytorium stacji radiowych Radio Track oraz danych z jednoźródłowego badania Gemius. Mediapanel prezentuje dane w podziale na 7 typów mediów: PC home, PC work, Phones, Tablets, TV in home, TV out of home, Radio, w ramach 23 wystandaryzowanych wskaźników. Wyniki badania pozwalają określić łączny zasięg poszczególnych kanałów mediowych oraz szacować potencjał całych grup mediowych. Rozwiązanie dedykowane jest wszystkim podmiotom na rynku mediów: marketerom, wydawcom, agencjom reklamowym oraz domom mediowym. Wyniki badania dostępne są codziennie, za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu online.

2 Gemius to polska firma badawczo-technologiczna, która od ponad 20 lat z sukcesem rozwija i wdraża w Polsce oraz za granicą autorskie technologie badania mediów cyfrowych. Gemius mierzy m.in. oglądalność stron www i aplikacji internetowych, słuchalność treści audio w radiu i internecie, oglądalność treści wideo zarówno w telewizji jak i w playerach internetowych, a także oglądalność i słuchalność reklam towarzyszących konsumpcji tych wszystkich rodzajów treści. Firma działa na blisko 40 rynkach w regionie EMEA, a na 12 z nich posiada lokalne oddziały. Klientami Gemiusa są reklamodawcy, media, domy mediowe, agencje reklamowe i firmy z sektora e-commerce. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR. Więcej informacji na stronie: www.gemius.pl.

3 PBI wspiera rynek wiedzą pozwalającą podejmować lepsze decyzje biznesowe w środowisku cyfrowym. W tym celu organizacja prowadzi i udostępnia wyniki badania Gemius/PBI stanowiące integralną część crossmediowego projektu Mediapanel. Z danych PBI korzystają przedstawiciele wydawców, domów mediowych, działów badawczych dużych firm oraz agencje interaktywne. PBI przyczynia się do rozwoju cyfrowego rynku, dzielą się także wiedzą ekspercką i nawiązują współpracę z organizacjami partnerskimi o zbliżonym profilu działalności.


Źródło: Mediapanel

 

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej