Brief jest jak kastracja, czyli ciąg dalszy Wideo w sieci

0 2 644

Nie każdy się z tym zgodzi, ale to jest rok wideo. Udowodniła to debata na temat komunikacji marka – youtuberzy, której fragment tu przedstawiamy. Pokażemy ten trend także w trakcie drugiej edycji konferencji „Wideo w sieci”.


W debacie, której fragment prezentujemy udział wzięli: Agata Lipiec (PZU), Katarzyna Szpor (Klik Marketing), Tomasz Sulewski (Orange), Kuba Jankowski (Onet), Karol Paciorek (KWTW) i Basia Sołtysińska (LifeTube). Rozmawialiśmy o tym jak marki powinny rozmawiać z youtuberami.

W tym akurat fragmencie, dyskutujemy o tym, czy marki powinny briefować twórców internetowych? Zdania są podzielone.

Debata ta, którą Brief zorganizował w partnerstwie z agencją Mobizzy, jest preludium do drugiej części konferencji „Wideo w sieci”. Tak było w trakcie pierwszej edycji.

Druga odsłona „Wideo w sieci” odbędzie się 7 maja 2015 roku. Więcej szczegółów i zapisy TUTAJ.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej