#BRIEFTALKS 02 – Maciej Boroń, MediaCom
W drugim odcinku #BRIEFTALKS Wojciech Krzemień (BRIEF Esports) rozmawia z Maciejem Boroniem (MediaCom Beyond Advertising Director) o aktualnym statusie branży gamingowej i esportowej. Czym jest esport i gaming w Polsce? Czy świat esportu jest tylko dla nastolatków? Jak wygląda współpraca marek z agencjami i domami mediowymi w zakresie działań esportowych? Jaki wpływ na promocję kraju na arenie międzynarodowej ma branża gamingowa?
Prezentujemy Wam nowy format, w którym rozmawiamy o marketingu i biznesie z największymi ekspertami w branży. Tydzień temu publikowaliśmy rozmowę Grzegorza Kiszluka z Michałem Sadowskim z Brand24.
Spędziłem 20 lat w reklamie i marketingu. Założyłem, rozwinąłem i sprzedałem agencję kreatywną, prowadziłem własny coworking, po drodze angażowałem się w startupy. Promuję polską kulturę w azji poprzez sztukę filmową i content telewizyjny. Od 2017 roku jestem związany z BRIEF. W 2017 roku przeprowadziłem rekonstrukcję redakcji oraz digitalizację wydawnictwa na BRIEF.PL. W 2020 roku ruszył nowy serwis BRIEF ESPORTS którego jestem wydawcą. Od 2010 roku jestem związany z rynkiem startupów w Polsce. Jestem mentorem startupowym. Współtworzę wraz z Grzegorzem Kiszlukiem największy i najstarszy Polski ranking kreatywności aplikowalnej – 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Jestem fanem i propagatorem esportu i gamingu jako narzędzia komunikacji marketingowej.